לידים למספרת כלבים מהווים את אחד האלמנטים שעסק מסוג מספרת כלבים נשען עליו.
בשיווק מספרת כלבים- יותר לידים= יותר מכירות.
לידים הם אותם הלקוחות הפוטנציאליים המתעניינים בשירותיה של מספרת כלבים.
אנו מומחים ביצירת לידים חמים למספרת הכלבים שברשותך, כך שכל שנותר לך לעשות הוא ליצור קשר טלפוני עם הליד- ולסגור איתו עסקה.
שיווק באינטרנט למספרת כלבים יכול להפיק תוצאות מעולות.
אך לפני שנגיע לתוצאות, נדבר על התהליך שאנו נדע לעשות איתכם- על מנת לוודא שקמפיין השיווק שלך יהיה אפקטיבי במידת האפשר.
מספרות כלבים רבות נוטות שלא לשווק את עצמן דרך האינטרנט, וזה בסדר, כל אחד ובחירותיו.
ישנם בעלי מספרות כלבים שמקבלים עבודה מפה לאוזן, ולא מחפשים לעבוד קשה מדי.
במידה ואתם מעוניינים שמספרת הכלבים שברשותכם תצמח ותגדיל את מעגל הלקוחות- עליכם לשווק אותה באינטרנט.
אנו מומחים לשיווק מספרות כלבים באינטרנט.
אנו נדע כיצד להקים עבורך קמפיין אינטרנטי, שימצא את הלקוחות שמחפשים בדיוק את השירות שאתה מציע.
אנו נדע להיות שם בזמן הנכון, וכמובן- במקום הנכון.
הסיבות לכך הן מגוונות:
ישנם בעלי מספרות כלבים שעובדים לבד- ומקבלים עבודה או שתיים ביום- ומספקים בכך.
סיבה נוספת היא שהם מפחדים "לשפוך" כספים על שיווק באינטרנט, שלא מבינים בשלב בו הם נמצאים, כמה הוא יהיה אפקטיבי עבורם.
בנוסף, בעלי מספרות כלבים רבות עובדים על בסיס פה לאוזן בלבד.
יתכן והמספרה עובדת זמן רב ומתאפשר לה להישען על פה לאוזן, אך כל בעל מקצוע המתבסס על פה לאוזן יכול לספר על ימים ללא עבודה.
פה לאוזן הוא שיווק נהדר, אך יש להכיר במגבלותיו.
הוא אינו נשלט.
לעומתו,
שיווק באינטרנט הוא לחלוטין בשליטתנו וניתן להעלות את הקמפיין בצורה אגרסיבית, או לחלופין בצורה מתונה ולשלוט בהוצאות- ובתוצאות המתקבלות.
אנו נדע כיצד "לצוד" את הלקוחות הפוטנציאליים המעוניינים בשירות מספרת הכלבים שלך.
נוודא שאתם מקבלים את הלידים החמים ביותר, האיכותיים ביותר ובמיקום הגיאוגרפי שבה המספרה פועלת.
לפני שנתחיל בהקמת הקמפיין שלכם, אנו נבצע אפיון ופילוח לקהל היעד שלכם.
על מנת לוודא שהקמפיין יפיק ביצועים מעולים- עלינו לוודא שהוא תואם את קהל היעד שלכם.
בתחילה, אנו נשאל אתכם מספר שאלות, חלק מהן:
מי הלקוחות של מספרת הכלבים שלכם? בני כמה הלקוחות שלכם? מאיפה הם בארץ? מאיזה מעמד סוציו אקונומי? מה הם מחפשים במספרת הכלבים?
למה הם חוזרים דווקא למספרה שלכם?
מה חתך המחירים של המספרה שלכם ביחס לממוצע?
מהם איזורי הפעילות של מספרת הכלבים שלכם?
האם אתם מגיעים עד לבית הלקוח?
לאחר שנענה על שאלות אלה ושאלות נוספות, נבין טוב יותר את השירות שאתם מציעים ללקוחות המספרה- ונדע להתאים את הקמפיין לקהל המתאים.
שיווק בדיגיטל צריך להיות להיות ממוקד.
במידה ואנו נדע להיות במקום הנכון, עבור הלקוח הנכון- המתעניין בשירותכם- יהיה מאץ'.
אותו המאץ'- במונחי דיגיטל, נקרא ליד.
כל שעליכם יהיה לעשות הוא ליצור קשר טלפוני עם הליד ולסגור איתו עסקה.
רוצה להתחיל לצמוח?
מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי
רוצה להתחיל לפרסם את מספרת הכלבים שלך באינטרנט?
עבור לעמוד צור קשר ודבר איתנו.
רוצה לשמוע עוד על לידים לעסקים ואיך הם יכולים לקדם את מספרת הכלבים שלך כמה שלבים קדימה? בקר בעמוד לידים לעסקים.