שיווק מספרה באינטרנט

לידים למעצבי שיער

שיווק מספרה באינטרנט הוא עניין מורכב, ומסיבה זו מספרות רבות אינן מצליחות ליצור לידים חמים.

שיווק של מספרה הוא שונה משיווק של עסקים מתחומים אחרים. על מנת לבנות אסטרטגיית שיווק מוצלחת למספרה- יש להבין את הניואנסים הקטנים החשובים ללקוח הפוטנציאלי של המספרה.

שיווק איכותי יכול להביא להגברת המודעות של תושבי הסביבה על המספרה שלכם, וכן ליצירת לידים חמים למספרה.

שיווק מספרות באינטרנט

לידים למעצבי שיער-שיווק מספרה באינטרנט

שיווק מספרה באינטרנט הוא הליך מורכב בו יש לבצע מספר שלבים. כל שלב אנו נבצע בדיוק מקסימלי על מנת לפגוע בקהל היעד המדויק של המספרה.

מהן מטרות שיווק המספרה?

לפני שמתחילים בבניית אסטרטגיית שיווק- יש צורך להגדיר מה הצורך ומהי המטרה.

איזה סוג של שיווק המספרה צריכה? למה המספרה צריכה שיווק כזה ולא שיווק אחר?

מהי מטרת השיווק? האם הגדלת בסיס הלקוחות הקבועים? האם הגדלת המודעות באיזור הפעילות של המספרה? האם פרסום מבצעים ללקוחות קיימים?

כלומר, לפני שמתחילים לעבוד- יש צורך בהגדרת מטרה ברורה.

לצורך הדוגמא, נניח שמטרת השיווק שלכם היא יצירת לידים חמים וכן הגדלת המודעות של תושבי האיזור למספרה.

בהנחה ואכן יש לנו שתי מטרות כאלה, אנו נקים שני קמפיינים במקביל- על מנת להשיג את שתי המטרות.

המטרה הראשונה: לידים חמים למספרה (לידים למעצבי שיער)

נבצע אפיון מעמיק למספרה ולקהל היעד. כמה עולה טיפול במספרה? האם היא פונה לנשים או לגברים? גם וגם? מה חתך המחירים במספרה? מה החוויה שהמספרה מציעה? איזה ערך מוסף הלקוח יכול לקבל אצלכם שאינו יכול לקבל במספרה אחרת?

לאיזה קהל המספרה פונה? מי הלקוח האידיאלי? מה אורח החיים של הלקוח האידיאלי? מהי רמתו הסוציו-אקונומית? איפה הוא גר?

אלה הן חלק מן השאלות שעלינו לשאול לפני הקמת קמפיין שיווק המספרה.

לאחר שנקבל את התשובות- כלומר- נכיר את המספרה ואת קהל היעד, וכעת- נדע כיצד לפנות לקהל עם המספרה האיכותית שלכם.

בשלב הזה אנו נבנה את אסטרטגית השיווק של המספרה.

בדוגמא שהבאנו כאן, אנו נשווק אתכם הן בגוגל והן ברשתות החברתיות.

גוגל יעזור לנו ליצור עבורכם לידים חמים- אותם לידים הם אנשים המעוניינים בתספורת- וחיפשו באינטרנט פיתרון עבורם. לאחר שגלשו באינטרנט ונחשפו לדף נחיתה\אתר התדמית של המספרה- אותם גולשים התרשמו מכם והשאירו פרטים על מנת שתחזרו אליהם טלפונית.

לידים חמים הם דרך נהדרת עבורכם להגדיל את קהל הלקוחות של המספרה ואת המכירות- באופן ישיר.

בהמשך, אנו נבנה קמפיין שיגדיל את המודעות למספרה שלכם.

כלומר, המטרה שלנו היא ששיווק המספרה יביא לכך שיותר ויותר אנשים יכירו אתכם.

לדוגמא, במידה ואתם פועלים בפתח תקווה- אנו נבנה את השיווק כך שכמה שיותר מתושבי פתח תקווה ישמעו עליכם ויכירו אתכם.

ככל שיכירו אתכם יותר, יגיעו אליכם יותר לקוחות לקבל את החוויה של המספרה.

אנו מאמינים ששילוב של שתי המטרות הללו מהוות חיזוק משמעותי לשיווק המספרה.

שיווק באינטרנט למספרה

לפני התחלתו של קמפיין אינטרנטי יש לענות על השאלות הבאות:

  1. האם המספרה פועלת בפריסה מקומית? פריסה אזורית? פריסה ארצית?לכל מספרה מטרות משלה. לדוגמה, במידה והעסק שלך פועל רק בפתח תקווה- אנו נתאים את אסטרטגיית השיווק לעיר פתח תקווה. כלומר, במקרה זה- יהיה נכון לפרסם את העסק שלך תחת מילות המפתח “מספרה בפתח תקווה”, “תספורת נשים בפתח תקווה” וכו’.
  2. האם יש לך אתר תדמית? האם לקוחות שמחפשים אותך באינטרנט יכולים למצוא אותך? ישנה חשיבות רבה לנוכחות ברשת בשנים האחרונות. יותר ויותר משתמשים מחפשים באינטרנט מידע על השירות לפני שהם רוכשים אותו. כלומר, לא מעט משתמשים יחפשו אותך באינטרנט. הם יחפשו אותך כדי לקרוא ביקורות.
  3. האם ניסית בעבר לשווק באינטרנט? שיווק באינטרנט למספרה אינו נושא פשוט ויש להתאים את הקמפיין לצרכים הספציפיים של החברה. לא כל המספרות הן אותו הדבר. מספרות נבדלות אחת מהשנייה באזור הפעילות,בסוגי העבודות ,בכמות העבודה אותה הם מסוגלים לבצע, בכמות העובדים ובקהל אליו הם פונים. יש לוודא שהלידים שתקבלו כתוצאה מהקמפיין- יתאימו לצרכי החברה.

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

רוצה להמשיך לקרוא על תהליכי השיווק באינטרנט שלנו? עבור לשיווקיפדיה.

רוצה לקרוא עוד על הטכניקות שלנו לייצור לידים חמים ואיכותיים? עבור לעמוד לידים לעסקים.

לחץ לחזרה לדף הבית – צמיחה דיגיטלית.

דילוג לתוכן