לידים למורי נהיגה

פרסום למורה נהיגה באינטרנט באינטרנט

מורי נהיגה רבים מתקשים בגיוס לקוחות חדשים.

הסיבות לכך הן רבות- גידול בענף ותחרות מוגברת, מורי נהיגה שעובדים במחירים זולים מאד.

גם אם אתם כיום עובדים עם לידים המגיעים אליכם מפה לאוזן, מהמלצות של תלמידים וכו’- כמות הלידים שתקבלו היא מוגבלת.

על מנת לגרום לבית הספר לנהיגה לצמוח, מומלץ לשלב פעילות שיווק באינטרנט. השיווק יביא לכך שמשתמשים שאינם חלק ממעגל הלקוחות שלכם ישמעו עליכם, יקראו המלצות עליכם ובהמשך יפנו אליכם על מנת להתחיל ללמוד.

שיווק מורי נהיגה באינטרנט

לידים למורה נהיגה- שיווק מורה נהיגה באינטרנט

אנו יודעים מהי הדרך לגרום ללקוחות שלא שמעו עליכם לפנות אליכם.

לאחר שחקרנו את התחום והבנו איך השוק עובד, ובעזרת הניסיון הרחב שצברנו בשיווק באינטרנט- אנו יודעים כיצד ליצור עבורכם לידים חמים של תלמידים פוטנציאליים המתעניינים בכם כמורי נהיגה.

השמועה הרווחת בתחום בתי הספר לנהיגה היא שגיוס הלקוחות אפקטיבי רק דרך פה לאוזן.

אותה השמועה, היתה נכונה לתקופות מהעבר. יתכן ובשנות ה- 80, שנות ה- 90 ובתחילת שנות האלפיים- זה היה נכון. אך כיום, כללי המשחק השתנו.

בעבר הרגלי הצריכה היו שונים. אדם שהיה רוצה לרכוש מוצר מסוים היה ניגש לחנות וקונה, לעומת זאת- היום אותו אדם יבצע חיפוש בגוגל או ישתמש באתר להשוואת מחירים.

אותו הדבר לגבי צריכת שירותים, בעבר אדם אשר היה מעוניין בצריכת שירות- מורה נהיגה לדוגמא, היה פונה למורה הנהיגה שהוא מכיר, או אחד שמכריו ממליצים עליו.

כיום, כאשר כולנו מחפשים כל דבר באינטרנט- יש חשיבות לנוכחות הדיגיטלית שלך כמורה לנהיגה\בית ספר לנהיגה.

הצרכנים היום מחפשים באינטרנט, פחות סומכים על המלצות של מכרים וכן קוראים ביקורות הנכתבות באינטרנט.

בהתאם לכך, אין זה משנה אם אתה מורה נהיגה וותיק או מורה נהיגה חדש- עליך לוודא שהשיווק הדיגיטלי שלך מבוצע כהלכה. שיווק איכותי יביא לכך שתקבל לידים חמים המתעניינים בשירותיך.

אנו יודעים כיצד לנהל קמפיינים שיפיקו עבורך לידים איכותיים- כאלה שתקבל כל יום ותוכל לחזור אליהם טלפונית ולקבוע שיעור נהיגה ראשון.

לפני התחלתו של קמפיין אינטרנטי יש לענות על השאלות הבאות:

  1. האם בית הספר לנהיגה פועל בפריסה מקומית? פריסה אזורית? פריסה ארצית?לכל בית ספר לנהיגה מטרות משלו. לדוגמא, במידה והעסק שלך פועל רק בפתח תקווה- אנו נתאים את אסטרטגיית השיווק לעיר פתח תקווה. כלומר, במקרה זה- יהיה נכון לפרסם את עסק הקייטרינג שלך תחת מילות המפתח “מורה לנהיגה בפתח תקווה”, “בית ספר לנהיגה בפתח תקווה” וכו’.
  2. האם יש לך אתר תדמית? האם לקוחות שמחפשים אותך באינטרנט יכולים למצוא אותך? ישנה חשיבות רבה לנוכחות ברשת בשנים האחרונות. יותר ויותר משתמשים מחפשים באינטרנט מידע על השירות לפני שהם רוכשים אותו. כלומר, לא מעט משתמשים יחפשו אותך באינטרנט. הם יחפשו אותך כדי לקרוא ביקורות.
  3. האם ניסית בעבר לשווק באינטרנט? שיווק באינטרנט למורה נהיגה אינו נושא פשוט ויש להתאים את הקמפיין לצרכים הספציפיים של המורה. לא כל חברות המורים הם אותו הדבר. מורי נהיגה נבדלים אחד מהשני באזור הפעילות,בסוגי הרכבים עליהם הם מלמדים , בכמות העבודה אותה הם מסוגלים לבצע במקביל, בכמות העובדים ובקהל אליו הם פונים. יש לוודא שהלידים שתקבלו כתוצאה מהקמפיין- יתאימו לצרכי החברה.

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

רוצה להמשיך להחכים על פרסום ושיווק באינטרנט ולהבין איך זה יתרום לעסק שלך? כנס לעמוד לידים לעסקים.

או לחץ לחזרה לדף הבית צמיחה דיגיטלית.

דילוג לתוכן