שיווק לקוסמטיקאיות

פרסום לקוסמטיקאיות באינטרנט

קוסמטיקאיות רבות מתקשות לשבור את מעגל ה- “פה לאוזן”.

שיווק לקוסמטיקאיות אינו עניין פשוט ויש לכלול בו את כל אחד מהאלמנטים הבאים: סוג השירות, איכותו, מחירו והמיקום הגיאוגרפי.

אנו מומחים בשיווק קוסמטיקאיות- ונשמח לבצע עבורך את השיווק באינטרנט.

שיווק איכותי באינטרנט יביא לכך שתקבלי פניות חדשות מלקוחות פוטנציאליות, וכל שעלייך לעשות יהיה, ליצור איתן קשר ולסגור עוד לקוחה.

שיווק לקוסמטיקאיות באינטרנט

שיווק קוסמטיקאיות באינטרנט- לידים לקוסמטיקאיות

אנו יודעים כיצד ליצור לידים לעסק הקוסמטיקה שלך. לאחר שצברנו ניסיון רב בשיווק קוסמטיקאיות באינטרנט- אנו יודעים מהן הדרכים האפקטיביות ביותר לגיוס הפניות הפוטנציאליות.

אותן הפניות, הנקראות במינוח המקצועי- לידים, מהוות את תוצרי הקמפיין האינטרנטי.

מעבר להגדלת החשיפה שלך כקוסמטיקאית, כך שיותר ויותר קהל יכיר אותך, המטרה העיקרית היא לידים.

לידים הם פניות פוטנציאליות- לדוגמא- גולשת באינטרנט שאהבה לק ג’ל שלך שהיא ראתה- ופונה אלייך לקבל פרטים נוספים.

המטרה שלך, מתוך אותם הלידים, היא לסגור כמה שיותר עסקאות.

אם את מתחילה בתחום הקוסמטיקה, עם הזמן היכולת המכירתית שלך תשתפר- ואת תראי איך את מצליחה לסגור יותר ויותר לקוחות.

איך מאפיינים קהל לקוחות פוטנציאליים בתחום הקוסמטיקה?

ככל שנבין מהם השירותים שאת מעוניינת לשווק, ולאיזה קהל את פונה- כך תוצאות הקמפיין יהיו טובות יותר.

בתעשיית הקוסמטיקה קיימות נישות רבות.

החל מטיפוח הציפורניים, טיפולי פנים, אקנה, אנטי-אייג’ינג וטיפולים נוספים- יש להתאים את סוג השיווק לקהל היעד.

ככל שהשיווק יהיה מותאם לקהל היעד- כך הלידים שיתקבלו יהיו איכותיים יותר.

על מנת לאפיין את קהל היעד שלך אנו נשאל את השאלות הבאות:

מי הקהל? איפה הוא גר? במה הוא מתעניין? בת כמה הלקוחה האידאלית שלך? מאיזה מעמד סוציו-אקונומי הלקוחה האידאלית שלך מגיעה? מה הלקוחה שלך מחפשת?

למה הלקוחות שלך באות דווקא אלייך?

מה הבידול שלך ביחס למתחרים בשוק?

מהם סדרי גודל המחירים אצלך ביחס לממוצע בענף?

איזה שירותים את מציעה?

מה השירות הנמכר ביותר?

מה השירות הרווחי ביותר עבורך?

לאחר שנענה על כל השאלות הללו ועל שאלות נוספות- תהיה בידנו אינפורמציה מספקת על מנת להתחיל את קמפיין השיווק.

אנו נדע להתאים את שירות הקוסמטיקה- ללקוחות הפוטנציאליות המתעניינות בשירות זה.

שיווק קוסמטיקאיות- שיקולי וויזואליות

תעשיית הקוסמטיקה נהנית מיתרון ברור- היכולת הבלעדית להציג ללקוח מדיה איכותית.

אותה מדיה איכותית, הכוללת תמונות וסרטונים, משרתת מספר מטרות:

  1. משיכת העין של המשתמשים באינטרנט- גולשי האינטרנט מאופיינים בחסרי סבלנות, ותמונה מצוינת יכולה בהחלט לעצור את המשתמשת ולגרום לה ליצור איתך קשר על מנת לקבוע תור.
  2. “הוכחה”- כאשר מצורפת לקמפיין שיווק הקוסמטיקה מדיה איכותית- היא מהווה הוכחה עבור הלקוחות, מי אנחנו ואיזו איכות עבודה אנחנו מסוגלות לבצע.
  3. שיתופים- כמה פעמים יצא לך שגלשת באינטרנט ושיתפת עם חברה תמונה של לק ג’ל שאהבת? הלקוחות שלך הן בדיוק אותו הדבר. המטרה היא לגרום להן לשתף את התמונות שלך על מנת שקהל נוסף ייחשף לשירותי הקוסמטיקה שלך.
שיווק קוסמטיקאיות באינטרנט

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

מעוניינת להמשיך להחכים על פרסום ולידים לעסקים?

כנסי לשיווקיפדיה שלנו(בלוג שיווק באינטרנט).

מעוניינת לרכוש לידים חמים לקוסמטיקאיות?

כנסי לעמוד צור קשר ודברי איתנו.

לחצי לחזרה לדף הבית.

דילוג לתוכן