שיווק זמרים באינטרנט

יחסי ציבור לזמר באינטרנט

שיווק זמרים באינטרנט אינו עניין פשוט.

בין אם אתם זמרים מתחילים, או מתקדמים יותר- עליכם לבצע שיווק איכותי באינטרנט על מנת שיותר ויותר אנשים ישמעו עליכם.

שיווק זמר באינטרנט, מטרתו, להביא להגדלת מודעות לגבי הזמר- בקרב קהל היעד ובכלל.

שיווק איכותי לזמר יביא לכך שהשירים של הזמר יהיו מושמעים יותר ויותר, צפיות ביוטיוב וכן למודעות גלובלית אודותיו.

שיווק זמרים באינטרנט

שיווק זמרים באינטרנט-קידום ויח"צ לזמר

רבים טועים לחשוב שזמרים פשוט “פורצים”. פשוט מוציאים שיר- אנשים אוהבים וכך “השמועה” אודות הזמר יוצאת לאור- והזמר נהיה מפורסם ועשיר.

בדרך כלל זמרים מתחילים שוגים בכך, מאחר ואף פעם לא נחשפו לתהליך שיווק מקצועי לזמר.

מאחורי כל זמר מוכר שאתם מכירים, יש תהליך שיווק מקצועי.

אותו שיווק מקצועי ומתוחכם- הוא מה שמביא לכך שהשירים מושמעים והקהל נחשף ונהנה.

תהליך השיווק, כשלעצמו, אינו תהליך קצר של “זבנג וגמרנו”. כלל וכלל לא.

מדובר בתהליך שיווק ארוך, רב-שלבי ומתוחכם.

מטרת השיווק היא לקדם את הזמר, לגרום למספר גדול ככל האפשר של אנשים להאזין לשיריו- ולהמשיך לעשות זאת.

בצורה מטפורית אנו קוראים לזה- “לבנות לזמר במה, ואז לשים אותו במרכז הבמה”.

נסביר את המטפורה- כל זמר צריך במה. על מנת לשווק את הזמר- קודם צריך לוודא שיש קהל שמעוניין באומנות שהזמר מבצע. יותר מזה, בשלב מתקדם- יש לצפות לכך שהקהל מחכה ליצירות חדשות שיתפרסמו על ידי הזמר.

כעת- לאחר שיש לנו במה- נוכל לשים את הזמר על הבמה.

כלומר, נפיץ את הזמר ואת שיריו בצורה אגרסיבית ובהיקף מסיבי.

המטרה שלנו היא- לבנות מוניטין לזמר, ליצור קהל מעריצים וקהל שמתרגש מהשירים.

אם אתם תוהים כיצד שיווק הזמר ייעשה באמצעות האינטרנט,

התשובה היא שהשיווק האיכותי והיעיל ביותר לזמרים מתחילים- מתבצע דרך רשת האינטרנט.

בשלבי ההתחלה של הקריירה, תעדיפו שיווק איכותי וממוקד ולא לשפוך הון-עתק על שיווק מסורתי.

שיווק זמר הוא כמו שיווק של כל עסק במובנים רבים, ויש לנהל את הסיכונים באופן חכם.

הפתרון שאנו מציעים לזמרים הוא פתרון איכותי מאחר והוא משלב את הקידום באינטרנט (הקידום האיכותי ביותר לזמר), הפצת המודעות ויצירת קהל- וכל זה בעלויות שלא ישאירו את הכיסים שלכם ריקים.

אסטרטגיית השיווק לוקחת בחשבון שהזמר נמצא בתחילת (או באמצע) הדרך- ומציעה פתרון מצוין שיסייע לזמר לבנות את המוניטין שלו להמשך הקריירה.

נמחיש את הכוונה, לפרסם את הזמר בעיתון מוביל- לא ישרת את המטרה, מהסיבות הבאות:

1. על מנת לפרסם את הזמר בעיתון מוביל, יש צורך בתקציבים גבוהים שלא בהכרח יש לכם כרגע.

2. פרסום בעיתון מוביל יהיה אפקטיבי רק כשקוראי העיתון כבר מכירים את הזמר.

מכך אנו מבינים,

שיש צורך בבניית אסטרטגיה לטווח הארוך- לשיווק הזמר, ולכל פעולת שיווק- יש את הזמן הנכון בעבורה.

השיווק חייב להתחשב במצבו הנוכחי של הזמר, בתקציב השיווק (שבדרך כלל נגמר ממצבו של הזמר) ובאופי של קהל היעד.

על מנת לבנות אסטרטגיית שיווק לזמר יש צורך בניתוח הזמר והקהל אליו הוא פונה.

אפיון הזמר ייעשה בצורה מקצועית על מנת שהשיווק יהיה מדויק ככל הניתן לקהל היעד.

אנחנו לא רוצים לבזבז כספים מיותרים, ולכן ככל שנהיה ממוקדים- נוציא את תקציב השיווק על הקהל הרלוונטי.

לפני שנתחיל לקדם אתכם, נתחיל בשאלות הבסיסיות:

מי הזמר? מה הוא שר? כמה השירים יש לו? האם השירים מקוריים? מי המלחין? מי הכותב? מה הז’אנר? למי הוא פונה?

האם השירים פונים אל קהל צעיר? מבוגר? באילו גילאים? תלמידי בית ספר? חיילים?

השירם פונים לגברים? לנשים? גם וגם?

אילו רגשות הזמר מעביר בשירים? את מי השירים ירגשו במידה הגבוהה ביותר?

איפה קהל היעד גר? האם קהל היעד ברובו- מתגורר באזור מסוים? או בכל הארץ?

האם השירים באנגלית? בעברית? בשפה אחרת?

האם בז’אנר שלכם, זמרים מוזמנים להופיע בחתונות? באירועים אחרים?

האם בז’אנר שלכם, זמרים מופיעים במועדונים? בהופעות חיות בברים?

לאחר שענינו על השאלות הללו והבנו מי אתם,

ננסה להבין את מצב השוק בו אתם פועלים.

כמה זמרים מתחרים יש לכם?

באיזה מצב הזמרים האלה נמצאים?

תוך כמה זמן לקח להם לפרוץ?

האם הם עדיין מנסים לפרוץ?

מהי אסטרטגיית השיווק בה הם השתמשו?

בכמה ההכנסות שלהם מוערכות?

מה המודל העסקי הנוכחי שלהם והאם הוא השתנה?

האם הם מופיעים באירועים כמו חתונות?

כמה שירים יש להם?

האם הם פונים בדיוק לאותו קהל מאזינים כמו שלכם?

לאחר שענינו על השאלות הללו, נבנה את אסטרטגיית השיווק.

אנו נדע כיצד לשווק אתכם באינטרנט, כיצד להגדיל את המודעות של קהל המאזינים שלכם.

נדע כיצד להפוך אתכם לזמרים מוכרים, שיוכלו להמשיך ולתחזק קריירה ארוכת טווח.

יש לזכור ששיווק זמרים הוא תהליך ממושך בו נדרשת התמדה, עבודה קשה וסבלנות.

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

מעוניין להמשיך להחכים על עולם השיווק באינטרנט ולהבין איך הוא יכול לתרום לך בתהליך הפריצה?

כנס לעמוד לידים לעסקים וקרא על הטכניקות המתקדמות שלנו.

או לחץ לחזרה לדף הבית.

דילוג לתוכן