קניית לידים

קניית לידים - איך לעשות זאת נכון?

לנוחיותכם, הכנו תוכן עניינים למדריך לקניית לידים, בעזרתו תוכלו לדלג משלב לשלב ולקרוא את התוכן שמעניין אתכם בנוחות שיא.

בחר איזה סוג ליד תרצה לקנות

לפני קניית הלידים, חשוב שתגדיר לעצמך עם איזה פרמטרים אתה רוצה שהלידים יכנסו.

לידים לרוב נכנסים עם שם וטלפון אך ניתן לבקש גם- אימייל, אזור מגורים, גיל, מצב משפחתי ועוד.

לחברות ועסקים רבים חשוב לקבל כמה שיותר פרטים על הליד לפני מעמד השיחה הראשונית איתו, אך חשוב לדעת שככל שתבקשו יותר פרמטרים על הליד – כך אחוזי ההמרה ירדו(פחות לידים יכנסו) ובכך תהיה השפעה ישירה על מחיר הליד שיעלה בעשרות אחוזים.

לכן, רק במידה ויש צורך ממשי במייל, אזור מגורים, גיל ועוד פרטים אישיים אחרים – כדאי לבקש מחברת הלידים שהפרמטרים יהיו עם כל ליד שנכנס, אחרת- אלו פרטים שתוכלו לשאול את הליד במעמד השיחה איתו ובכך להסתפק בשם וטלפון של הליד.

בחר להיכן תרצה לקבל את הלידים הנכנסים

לפני קניית הלידים, כדאי שתדע באיזה אופן תרצה לקבל את הלידים, על מנת שתוכל להגדיר זאת לספק הלידים.

הדרכים הנפוצות כיום לשליחת לידים:

  • שליחת הליד ישירות למייל בזמן אמת.
  • שליחת הלידים לתוכנת ה- CRM שלך, במידה ואתה עובד עם תוכנה כזו.
  • שליחת הלידים ל- CRM של ספק הלידים ופתיחת משתמש לצפייה בלידים עבורך.
  • שליחת הלידים בזמן אמת לסללורי, על ידי אפליקציית Telegram.
המלצתנו, עבור על האופציות הנפוצות לעיל ובחר מראש איזה דרך היא הנוחה והיעילה ביותר לאופי העבודה שלך, לפני קניית הלידים.
תכנון נכון של העבודה על הלידים יוביל להגדלת אחוזי הסגירה וישליך לטובה על אחוז הרווח.

הגדר את קהל היעד במדויק על מנת למקסם תוצאות

במידה ואתה יודע בוודאות מהם המאפיינים הדמוגרפיים של הלקוחות הפוטנציאלים שלך, חשוב שתיידע את ספק הלידים לפני קניית הלידים ממנו.

ספק הלידים, ישקיע ויבנה קמפיינים שמפולחים לקהל היעד הספציפי שלך, כך שתקבל את הלידים האיכותיים ביותר עבורך.

לדוגמה:

סוכן ביטוח המספק ביטוחי בריאות וחיים ללקוחותיו, ודאי ידע להגיד שקהל היעד שלו הוא:

אזרחי מדינת ישראל, בגיל 21-65.

בתחום הביטוח, לא ניתן למכור פוליסת בריאות וחיים לקטין וכן למבוגר מעל גיל 65, לכן – ספק הלידים יגדיר מראש את קהל היעד שביקש סוכן הביטוח ובכך חברת הלידים תבטיח לסוכן הביטוח שהלידים שיקנה יהיו איכותיים מאוד ויניבו בשבילו רווחים משמעותיים.

(ניתן לקרוא עוד על הטכניקות המתקדמות שלנו, בעמוד- לידים לביטוח).

קניית לידים בתקציב המתאים לעסק שלכם

חשוב להגדיר לחברת הלידים, מהו המחיר המקסימלי אותו אתם תהיו מוכנים לשלם על ליד, כך שחברת הלידים תוכל לעשות מחקר מתאים ולבדוק האם המחיר שהגדרתם מתאים לייצור לידים איכותיים עבור תחום הפעילות שלכם.

המחיר המקסימלי שתרצו לשלם על ליד, הוא נגזרת של כמה אתם מרוויחים מכל מכירה לליד שהסתיימה.

אם העסק שלכם לדוגמה זה מניקור פדיקור, כנראה שלא ישתלם לכם לשלם על ליד יותר מ- 5 ש”ח, כיוון שהרווח בממוצע הוא 100 ש”ח בלבד מעסקת מניקור ולכן לבעל העסק לא ישתלם לשלם עשרות שקלים לליד.

אך אם מדובר בייעוץ משכנתא, נדל”ן, בנייה, עולם הרפואה, הובלות וביטוח – ללא ספק ישתלם לבעל העסק לשלם עשרות שקלים לליד, כפי שהוסבר, בעסקאות אלה הרווח הוא של אלפי שקלים לכל עסקה שנסגרת.

לסיכום, בצעו חישוב של המקסימום שאתם מוכנים לשלם על ליד, ובכך תוכלו לדעת האם המחיר שחברת הלידים תציע הוא מחיר שתוכלו לעמוד בו וכן להשאיר לעצמכם אחוז יפה של רווח מכל עסקה שסגרתם בעזרת הלידים.

קניית לידים מספק לידים יציב ואמין

כעסק יציב, המעוניין לקנות לידים ולהרחיב יותר ויותר את פעילות ורווחי העסק, חשוב לעבוד עם ספק לידים אמין ויציב, כזה שיצליח לספק לידים איכותיים לאורך זמן ובכך יבטיח אספקת לידים איכותית וקבועה.

כמו כן, בתחומי פעילות שישנה חשיבות רבה לבלעדיות הלידים, שימו לב שבהסכם העבודה עם ספק הלידים הוא מתחייב שלא יעביר את הלידים לצד ג’.

חשוב מאוד לשים לב לכך לפני חתימת ההסכם, כיוון שיש הרבה ספקים שמחלקים את הלידים ליותר מעסק אחד ובכך פוגעים ישירות באחוז ההמרה של הלידים ובשורת הרווח הסופית של בעלי העסקים.

לסיכום, בדקו שספק הלידים עובד פרק זמן ממושך וכן שהלידים יועברו רק אליכם ולא יופצו לעוד עסקים מתחרים שלכם.

קניית לידים חמים מהאינטרנט או רשומות לידים קרים

ניתן לחלק את הלידים לשני סוגים עיקריים:

  • לידים חמים – לידים שלרוב מיוצרים על ידי קמפיינים באינטרנט, קמפיינים הממוקדים לקהל יעד של העסק.(ניתן להרחיב את הידע על דרכי ייצור הלידים בעמוד- ייצור לידים). מטרת הקמפיין היא להכניס לידים המעוניינים בשירותיו\ מוצריו של בעל העסק בלבד. לדוגמה- חברת הובלות מחפשת לקנות לידים ולהרחיב פעילות, על מנת לספק לספק לחברת ההובלות לידים חמים ואיכותיים, ננהל קמפיין ונעביר מסרים לגולשים, כך שרק גולשים שמעוניינים בשירותי הובלות ישאירו פרטים ויעברו באותו רגע לחברת ההובלות על מנת לסגור את עסקת ההובלה.
  • לידים קרים – רשומות גדולות של לידים, שלא הראו עיניין בשירות\ מוצר ספציפי. להרבה חברות לידים ומשרדי פרסום ישנם רשימות ארוכות של לידים המכילים שם וטלפון ולעתים גם פרטים נוספים, ההבדל הוא שלידים אלה לא השאירו פרטים לאחרונה בדף נחיתה ייעודי או התעניינו בשירות ספציפי. לרוב לידים קרים לא יצליחו להגדיל משמעותית את רווחי העסק, כיוון שאלו לידים שלא הראו עיניין בעסק ויש צורך להשקיע רבות בתהליך יצירת הקשר לראשונה וסגירת העסקה מולם.

בקש תסריט לשיחה ראשונית עם הלידים

במידה ואינכם מנוסים בעבודה עם לידים, או אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם פונים אל הלידים נכון בשיחה הראשונה, בקשו מספק הלידים תסריט שיחה לפתיחת שיחה ראשונית.

ספק הלידים הוא זה שאחראי על המסרים השיווקיים שעוברים הלידים עד שהם נהפכים ללידים ולכן מומלץ לשמוע לעצת ספק הלידים ולהשתמש בתסריט םתיחת השיחה שהוא יעביר לכם.

הפנייה הראשונה ללידים, היא החשובה והמשמעותית ביותר בתהליך המכירה, כיוון שבשניות הראשונות – אם הצלחת לתפוס את הלקוח – רוב הסיכויים שתצליח לסגור עסקה איתו.

על מנת לקרוא עוד טיפים על עבודה נכונה עם לידים ועל איך לסגור כמה שיותר מהם, מומלץ לעבור לעמוד לידים לעסקים.

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

לחץ למעבר לדף הבית – צמיחה דיגיטלית.

דילוג לתוכן