תגיות ה- Meta הן בעצם תגי HTML המכילים טקסט המסביר על תוכנו של העמוד באתר, הן עוזרות לגוגל להבין את תכני האתר.
לתגיות Meta חשיבות גבוהה מאות בקידום אתר אורגני בגוגל(SEO). במדריך הבא, מוסבר בצורה המפורטת ביותר, מה צריכות להכיל תגיות ה- Meta, מה אורכן האופטימלי, איך לערוך\לשנות אותן ועוד.
על מנת להיות בטוח שתגיות ה- Meta באתר שלך מבוצעות בצורה הטובה ביותר כך שיתרמו לקידום האתר – קרא מאמר זה וודא תקינות האתר.
תגית "מטה טייטל" אחראית על הכותרת של העמוד. מה שיופיע בדפדפן לגולש שנמצא כרגע בעמוד. התוכן של תגית Meta title, מופיע גם כך בתוצאות החיפוש בגוגל:
תגית Meta Description, היא בעצם התיאור הארוך יותר של העמוד. זה המקום לספר לגולשים(ולגוגל) במה בדיוק הדף האינטרנטי שלכם עוסק ולמה כדאי להם להיכנס אליו. מלבד לספק לגוגל מידע על מה העמוד מכיל, וכך לעזור לו לדרג את האתר בתוצאות החיפוש בגוגל התגית אף קובעת מהו התיאור שיוצג בתוצאות החיפוש בגוגל, וזה נראה כך:
תגית Meta Keywords היתה בשימוש בעבר ותפקידה היה להסביר לגוגל בדיוק איזה מילות מפתח אנחנו רוצים לקדם בדף האינטרנט הספציפי. כיום, התגית אינה נמצאת בשימוש ואין צורך להוסיף אותה לאף עמוד באתר.
כפי שכתוב לעיל, התגית כבר אינה רלוונטית לקידום אתרים, אין צורך להשתמש בה.
מקדם אתרים שישתמש בתגית זאת, יעיד על כך שהוא לא מעדכן את הידע שלו בקידום אתרים, שמשתנה לעיתים תכופות.
הדרך היעילה ביותר לשליטה בתגיות ה- Meta באתר, היא דרך התוסף המוכר – yoast seo.
במצב "עריכה" של כל עמוד, במקטע ההגדרות של yoast, ניתן לשנות\לערוך את התגיות.
תוספת מעולה שאנחנו מקבלים גם כן מהתוסף המעולה הזה, שהוא מדריך אותנו בכמה מילים להשתמש בכל תגית ודואג להזכיר לנו להשתמש בביטויי מפתח שאנחנו רוצים לקדם בתגיות ה- Meta.
לאחר שנכנסת לעמוד במצב "עריכה", לחץ על "ערוך סניפט", כפי שמתואר בתמונה הבאה:
לאחר הלחיצה על "ערוך סניפט", יפתח המסך הבא, בו תדרשו למלא את תגיות ה- Meta לפי מה שהוסבר במאמר לעיל.
אהבת את המאמר? אל תחשוב רק על עצמך, שתף אותו עם הקרובים אליך:
להמשך קריאת מאמרים על עולם השיווק הדיגיטלי, לחץ לחזרה לשיווקיפדיה.
לחץ למעבר לדף הבית – צמיחה דיגיטלית.