פרסום כתבות מבוססות תוכן בפלטפורמות הפרסום – Taboola ו- Outbrain היא דרך נפוצה להשיג קונים באינטרנט או לקבל לידים המתעניינים בשירות\מוצר שלך. הפרסום נעשה בצורה של כתבה בעלת תוכן איכותי לגולשים, הכתבה מתפרסמת באתרי החדשות המובילים בארץ( Ynet ,Mako ,calcalist ,the marker ועוד). גולשים הנחשפים לכתבה, קוראים את כולה ולבסוף בוחרים ליצור קשר עם בעל העסק נחשבים, ללא יוצא מן הכלל – ללידים האיכותיים ביותר שניתן לייצר באינטרנט.
פרסום בכתבות תוכן באתרי החדשות בארץ, זה פרסום שיכול להתאים במיוחד עבור כל עסק הרוצה לשווק את המוצר\ השירות שלו.
נכון להיום, מגוון רחב של עסקים פועלים בדרך שיווק זו ונהנים מלידים איכותיים והגדלת הרווחים של העסק שלהם בצורה עקבית.
פרסום בכתבות תוכן מתאים לבעלי עסקים\חברות הרוצים לפנות לקהל יעד גדול, כיוון שהתנועה באתרי החדשות היא עצומה, לדוגמה – לאתר Ynet יש יותר ממיליון כניסות ייחודיות ביום.
שימוש נוסף ונפוץ מאוד בפרסום בכתבות תוכן, הוא העובדה שניתן "לצבוע" קהל המתעניין בכם מתוך התנועה הרבה שבאתרי החדשות.
כך שבהמשך, נוכל לשווק מחדש בפלטפורמות אחרות רק לאותו קהל שהתעניין וקרא את הכתבה. שיווק מחדש בשיטה זו מגדיל משמעותית את אחוזי ההמרה ומוזיל עלויות פרסום.
לאחר אין ספור קמפיינים שניהלנו בטאבולה ובאוטבריין אנו חד משמעית יכולים להגיד שהלידים והלקוחות האיכותיים ביותר מגיעים משם. ההשפעה על איכות הליד היא בגלל העובדה שלא מדובר במודעה קופצת, באנר או דף נחיתה שהגולש נחשף אליו. אלא, הגולש נחשף לכתבה שמלאה בתוכן וכתובה בצורה שיווקית כך שתעביר לו את המסרים הרצויים על ידי בעל העסק.
גולש שיסיים לקרוא כתבה וביבחר להשאיר את הפרטים שלו לקבלת מידע נוסף\הצעת מחיר הוא גולש בעל כוונת קנייה רצינית שיוכל להפוך להיות הלקוח הבא שלכם.
לכתיבה איכותית חשיבות רבה בתהליך של פרסום כתבות מבוססות תוכן.
אנו מומחים בכתיבת כתבות שיווקיות ונוכל להבטיח שאיכות הכתבה תהיה גבוהה מאוד.
חשוב שכבר בכתבה הראשונה שהגולש נחשף אליה, נעביר לו את המסרים השיווקיים של העסק על מנת "ליישר איתו קו" ולדאוג שרק גולשים שרלוונטיים להיות לקוחות שלנו ימשיכו ויקראו את הכתבה.
אחד השימושים הנפוצים בפרסום כתבות מבוססות תוכן הוא צביעת קהל יעד.
באתרי החדשות ישנם גולשים רבים ובתוכם אין ספור גולשים שיכולים להיות הלקוחות הבאים שלך. ברגע שהפרסם כתבה בתחום מסויים, נוכל לדעת בוודאות שמי שנכנס אליה הוא בוודאי מתעניין בתחום ויש לו זיקה אליו. לדוגמה – אם נפרסם כתבה שהכותרת שלה היא – "פתרון כאבי הגב ששיגע את העולם", נדע בוודאות – שמי שנכנס לכתבה כנראה סובל מכאבי גב או שיש לו זיקה לתחום.
כל אותם אנשים שנכנסו לכתבה נשמרים בקהל שלנו ולאחר מכן נוכל לפרסם לו בפלטפורמות הפרסום השונות – גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד.
ניתן לקרוא בהרחבה על הפרסום בפלטפורמות השונות בעמודים – פרסום בפייסבוק, פרסום ממומן בגוגל ופרסום באינסטגרם.
בפלטפורמות הפרסום ישנה אפשרות לטרגט באופן מסוים רק אתרים ספציפיים. כלומר – ניתן להגדיר בקמפיין שירוץ רק באתרים מסויימים ולא ירוץ כלל באתרים אחרים. כך ניתן לטרגט אתרים ספציפיים המותאמים למוצר[שירות שלך באופן מושלם. התאמה זו תורמת לאיכות הקמפיין ולאחוזי ההמרה באופן משמעותי.
לדוגמא – עסק שמספק מוצר לדתיים, ירצה שהכתבה שלו תופיע רק באתרים של דתיים.
האפשרויות הן רבות וניתן להתאים את הטרגוט לכל עסק בצורה מושלמת על מנת למקסם תוצאות.
מעוניין לפרסם כתבות מבוססות תוכן? בקר בעמוד צור קשר ודבר איתנו.
מעוניין להמשיך להחכים על שיווק דיגיטלי ואיך ניתן להשיג לקוחות חדשים? כנס לשיווקיפדיה שלנו או חזור לדף הבית.