פרסום בפייסבוק

תהליך הצמיחה הדיגיטלית שלך מתחיל כאן

פייסבוק היא אחת הפלטפורמות היעילות ביותר לשיווק וייצור לידים למגוון עסקים נכון ל- 2019.

אנחנו בסוכנות צמיחה דיגיטלית, מאמינים שבתהליך הצמיחה הדיגיטלית של העסק, פייסבוק היא פלטפורמה שחובה להיות נוכחים בה ולבצע פעילות שיווקית מתוחכמת.

פרסום בפייסבוק

למי מתאים פרסום בפייסבוק?

בפייסבוק ניתן לפרסם במגוון דרכים שונות ומגוונות, אם זה על ידי שיווק אורגני(לא ממומן) ואם זה על ידי שיווק על ידי מודעות ממומנות דרך הכלי לניהול מודעות של פייסבוק.

לכל עסק\חברה מטרות שיווקיות שונות ותקציבים שונים בהתאם לאופי העסק והרווחיות שלו.

לכן, חשוב להתאים את האסטרטגיה השיווקיות בפייסבוק כך שתתאים לאופי העסק מבחינת – תקציבים, ייצור תוכן ואופי הפעילות של העסק.

אנו נדע להתאים עבורך את האסטרטגיה השיווקית המתאימה ביותר לעסק שלך, זאת שתדע להביא מקסימום תוצאות במינימום מחיר.

איך ניתן לפרסם בפייסבוק?

הקמת דף עסקי בפייסבוק- בשלב הראשון, על מנת שנוכל להתחיל פעילות שיווקית בפייסבוק – נצטרך להקים דף עסקי בפייסבוק.

על מנת להקים דף עסקי בפייסבוק שימשוך גולשים ויביא לידים לעסק, חשוב להכיר את כל האפשרויות וההגדרות שפייסבוק מעניקה לבעלי עסקים בדף העסקי בפייסבוק.

ניהול עמוד פייסבוק אורגני- בתקציבים נמוכים, או במקביל לפעילות ממומנת – כדאי להשקיע בקידום אורגני בפייסבוק, הכוונה לקידום העסק ללא תשלום על מודעות או חשיפה בפייסבוק.

החשיפה שנשיג תהיה בזכות תוכן איכותי שנעלה משולב במסרים שיווקים המניעים לפעולה.

למרות שהרבה אנשים טועים לחשוב שהקידום האורגני בפייסבוק כבר לא מניב תוצאות וזה כי הם לא משקיעים בתוכן שלהם ולא נותנים לגולשים שלהם שום ערך מוסף.

ניהול קמפיינים ממומנים- אחת הדרכים המהירות להשגת תוצאות בפייסבוק. ישנם מגוון סוגים של קמפיינים בפייסבוק- וידאו\תמונה\טפסי לידים\הנעה לאתר\שליחת הודעה פרטית ועוד'.

הקמפיינים הממומנים של פייסבוק ידועים כקמפיינים עם אפשרויות הפילוח המרובות ביותר, משמע – שתוכלו להציג את הפרסומת לקהל היעד האמיתי שלכם, בלבד. אפשרויות הפילוח המגוונות בשילוב עם סוגי הקמפיינים השונים מביא את פייסבוק להיות אחת ממערכות הפרסום המובילות בעולם וכזאת שמאוד משתלם לבעלי עסקים וחברות לפרסם בה.

משפכים שיווקים מתוחכמים- אנו מתמקצעים בבניית משפכים שיווקיים שידעו לצבוע את קהל היעד שלך, לעניין אותו ולהניע אותו לפעולה(ליד\רכישה).  בניית משפכים שיווקים בפייסבוק צריכה להיות מלווה במחקר מתחרים, צרכנים, אפיון העסק ועוד.

שיווק לקהלי רימרקטינג\רשימה מותאמת אישית- בפייסבוק ניתן לפרסם לגולשים שהיתה להם אינטרקציה בעבר עם העסק שלך ובכך להגדיל את הסיכויים שהקמפיין יניב תוצאות מעולות.

ניתן לפרסם לגולשים שהיו באתר שלכם, או אפילו לאנשים שביקרו פיזית בחנות שלכם וביצעו מכם רכישה.

אפשרות פילוח זו מקנה לבעל העסק אפשרות "להשקיע" את תקציב הפרסום בקהלים ידועים מראש ולמסור להם את המסרים המתאימים עבורם, שככל הנראה יהיו מסרים שונים מאשר לגולשים שלא נחשפו אליכם מעולם.

שילוב הפייסבוק במערך שיווקי כולל- אנו בצמיחה דיגיטלית רואים בפייסבוק שורש מאוד חזק במערך הצמיחה הדיגיטלית של העסק.

מעוניין לפרסם בפייסבוק דרכינו? בקר בעמוד צור קשר ודבר איתנו.

מעוניין להמשיך להחכים על פרסום בפייסבוק? כנס לשיווקיפדיה שלנו או לחץ לחזרה לדף הבית.

דילוג לתוכן