פרסום באינסטגרם

תהליך הצמיחה הדיגיטלית שלך מתחיל כאן

אינסטגרם תופסת תאוצה מיום ליום ונראה שהיא מתקרבת לעקוף את פייסבוק ולהיות הרשת החברתית המובילה בישראל. אינסטגרם היא רשת חברתית המבוססת על ויזואליות ולכן הרבה בעלי עסקים יכולים לשווק את העסק שלהם דרכה, על ידי העלאת תמונות אותנטיות של המוצרים\העסק שלהם ובכך למשוך לקוחות חדשים. הסוד באינסטגרם הוא להבין את ראש הגולשים ולספק להם תוכן בעל ערך מוסף שייצר חיוביות כלפי העסק שלכם. אותה חיוביות מצד הגולש כלפי העסק שלכם היא זאת שתתן לו להרגיש ביטחון בתהליך סגירת העסקה מול העסק שלכם.

פרסום באינסטגרם

למי מתאים פרסום באינסטגרם?

פרסום באינסטגרם יכול להתאים לכל העסקים, אך לכל עסק תתאים צורת פרסום אחרת באינסטגרם.

בעלי עסקים שהמוצרים\השירותים שהם מספקים נראים טוב מבחינה ויזואלית בתמונות וסרטונים יוכלו לנהל עמוד עסקי באינסטגרם, בו יוכלו לשתף את התמונות הטובות ביותר מהעסק שלהם ולהגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי.

בעקבות העובדה שאינסטגרם משמשת בעיקר צעירים נכון להיום, להרבה תחומי פעילות עסקיים יהיה רלוונטי להשתמש באינסטגרם רק כפלטפורמה לשיווק מחדש או השגת תנועה לאתר.

לדוגמה- משרד רואי חשבון שירצה לפתוח עמוד עסקי ולהעלות אליו הרבה תוכן – יתקשה, וזאת למה? כיוון שבתחום ראיית חשבון קשה מאוד לייצר תוכן שהוא ויזואלי ושימשוך לקוחות.

אך למשל לאופה שרוצה להציג את העוגות המיוחדות שהוא רוצה להכין, יהיה קל מאוד לשווק את עצמו באינסטגרם כיוון שיש לו מדי יום מספר עוגות יפות שיכול לצלם ולהעלות לעמוד האינסטגרם שלו.

במקרה של הרואה חשבון, יהיה עדיף לנהל קמפיין בגוגל ברשת החיפוש(פרסום ממומן בגוגל) ולמצוא לקוחות שמחפשים בגוגל שירותים של רואה חשבון, אך מי שנכנס למודעה ולא השאיר פרטים – יוכל להמשיך לקבל מסרים בשיטת פרסום שיווק מחדש –  דרך האיסנטגרם, מה שהופך את האיסנטגרם לערוץ פרסום שימושי ביותר לכל בעלי העסקים בישראל.

איך ניתן לפרסם באנסטגרם?

הקמת דף עסקי באינסטגרם-

מומלץ לכל בעלי העסקים להקים עמוד עסקי באינסטגרם, בו יוכלו לשתף תמונות, סרטונים ובתוכם מסרים שיווקיים על מנת לצרף הרבה לקוחות חדשים לעסק. אנו בצמיחה דיגיטלית, מומחים בבניית דפי אינסטגרם שיובילו את הגולשים ליצור עמכם קשר ולקנות את השירות\המוצר מכם.

ניהול עמוד אינסטגרם אורגני-

על ידי קידום אורגני של עמוד אינסטגרם, ניתן לקבל עשרות\מאות לידים חמים מדי חודש ולסגור הרבה יותר עסקאות. כל זאת מבלי להשקיע תקציבים בקמפיינים ממומנים בפלטפורמות הפרסום השונות. במידה ואתם מעוניינים לשווק את העסק שלכם באינסטגרם חשוב לוודא כי העסק שלכם מתאים לפרסום באינסטגרם, מבחינת אופי העסק והתאמה לפרסום הוויזואלי.

ניהול קמפיינים ממומנים-

על ידי ניהול קמפיינים ממומנים בצורה מקצועית באינסטגרם ניתן להגיע לתוצאות מהירות ומרשימות בעלות נמוכה ככל הניתן. הייחודיות של האינסטגרם מבחינת הפרסום הוא הסטורי, שבו יש תנועה רבה מאוד של משתמשים פעילים ולכן נחשבת כיום לאחת הזירות פרסום היעילות ביותר.

פרסום ממומן באינסטגרם דומה מאוד לפרסום בפייסבוק, ולכן לרוב קמפיינים ממומנים ינוהלו בשתי הפלטפורמות במקביל.

מעוניין לפרסם באינסטגרם דרכינו? בקר בעמוד צור קשר ודבר איתנו.

מעוניין להמשיך להחכים על פרסום באינסטגרם? כנס לשיווקיפדיה שלנו.

דילוג לתוכן