לידים לקייטרינג

פרסום לחברות קייטרינג באינטרנט

חברות קייטרינג רבות מתקשות ליצור לידים איכותיים המעוניינים בשירותי הקייטרינג.

אותן חברות משקיעות כספים רבים בבניית מערך הקייטרינג, אך לעתים מוצאות את עצמן ללא לידים, או עם כמות עסקאות נמוכה מהמצופה.

יש גבול ללידים שתקבלו מפה לאוזן. קייטרינג ששואף לצמוח- עליו להתאים את אסטרטגיית השיווק לעידן הדיגיטל- ולהתחיל לקבל לידים חמים דרך האינטרנט.

פרסום קייטרינג באינטרנט

לידים לקייטרינג- פרסום קייטרינג באינטרנט

אנו יודעים כיצד ליצור לידים לקייטרינג שלך. לאחר שצברנו ניסיון רב בדיגיטל- אנו יודעים כיצד לנהל קמפיין קייטרינג מוצלח. אותו קמפיין מוצלח מטרתו היא אחת- גיוס לידים איכותיים ככל האפשר, לחברת הקייטרינג שברשותכם.

בין אם אתם קייטרינג וותיק שמחפש לצמוח או קייטרינג בתחילת דרכו המחפש לקוחות חדשים, אנו נדע להתאים את אסטרטגיית השיווק לקהל המדויק ביותר בו אתה פועל.

אנו מאמינים ששיווק קייטרינג באינטרנט צריך להיעשות בהתאם לקהל אליו הקייטרינג פועל, ככל האפשר.

איך מאפיינים קהל לקוחות פוטנציאליים לקייטרינג?

ככל שנאפיין את הקהל טוב יותר, כך הלידים שיתקבלו יהיו איכותיים יותר.

בתעשיית הקייטרינג יש נישות רבות. לדוגמא, במידה ואתה מגיש קייטרינג גורמה- לידים המחפשים קייטרינג זול- אינם נמנים בין קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלך. באותו אופן, אנשים שמחפשים קייטרינג חלבי- אינם נמנים בין לקוחותיו של קייטרינג בוכרי.

לכל קייטרינג יש מנות המייחדות אותו וקהל המעוניין בו.

אם כן, ככל שנבין מי הוא הקהל, מה הוא מחפש בקייטרינג ולאיזה צורך- נוכל לשווק את הקייטרינג שלך ברשת בצורה אפקטיבית יותר, ובהתאם לכך יגיעו לידים איכותיים.

לידים לקייטרינג- שיקולי וויזואליות

בדומה לתעשיית המסעדנות, תעשיית הקייטרינג נהנית מיתרון ברור. אותו יתרון הוא האפשרות להציג מדיה איכותית של המנות- ובכך לגרום למשתמשים להשאיר פרטים ולהפוך ללידים.

כאשר באוכל עסקינן, אלמנט הוויזואליות מהווה פקטור חשוב- ומומלץ להשקיע במידה איכותית.

לדוגמא, את אותו אוכל- ניתן לצלם לווידאו איכותי\תמונה מקצועית- ובכך המשתמש שגולש באתר וצופה- מקבל תחושת גירוי- ומבין שהאוכל המוגש על ידי הקייטקינג- טרי ואיכותי. לעומת זאת, עם תצלום פשוט ולא מקצועי- לא בטוח שתצליחו לעורר במשתמשים את אותה התחושה.

האפשרות למשוך את המשתמשים ולהפוך אותם ללידים באמצעות מדיה- היא הזדמנות!

אנו יודעים היטב כיצד לנצל אותה ונשמח לעשות זאת עבורכם.

לידים לקייטרינג

לפני התחלתו של קמפיין אינטרנטי יש לענות על השאלות הבאות:

  1. האם חברת הקייטרינג פועלת בפריסה מקומית? פריסה אזורית? פריסה ארצית?לכל חברה מטרות משלה. לדוגמא, במידה והעסק שלך פועל רק בפתח תקווה- אנו נתאים את אסטרטגיית השיווק לעיר פתח תקווה. כלומר, במקרה זה- יהיה נכון לפרסם את עסק הקייטרינג שלך תחת מילות המפתח “קייטרינג בפתח תקווה”, “קייטרינג בפתח תקווה” וכו’.
  2. האם לחברת הקייטרינג שלך יש אתר תדמית? האם לקוחות שמחפשים אותך באינטרנט יכולים למצוא אותך? ישנה חשיבות רבה לנוכחות ברשת בשנים האחרונות. יותר ויותר משתמשים מחפשים באינטרנט מידע על השירות לפני שהם רוכשים אותו. כלומר, לא מעט משתמשים יחפשו אותך באינטרנט. הם יחפשו אותך כדי לקרוא ביקורות וכמובן, לראות תמונות של עבודות שביצעת. מוזמן להיכנס לעמוד בניית אתרים על מנת לקרוא עוד על החשיבות של אתר תדמית לעסק בעידן הדיגיטלי.
  3. האם ניסית בעבר לשווק באינטרנט? שיווק באינטרנט לחברת קייטרינג אינו נושא פשוט ויש להתאים את הקמפיין לצרכים הספציפיים של חברת הקייטרינג. לא כל חברות הקייטרינג הן אותו הדבר. שירותי קייטרינג נבדלים אחד מהשני באזור הפעילות,בסוגי המנות המוגשות, בכמות העבודה אותה הם מסוגלים לבצע במקביל, בכמות העובדים ובקהל אליו הם פונים. יש לוודא שהלידים שתקבלו כתוצאה מהקמפיין- יתאימו לצרכי החברה.

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

מעוניין להמשיך להחכים על פרסום ושיווק דיגיטלי?

כנס לשיווקיפדיה או ללידים לעסקים.

רוצה לקרוא על הערוצים המומלצים לייצור לידים כיום?

לחץ ועבור לעמוד ייצור לידים.

לחץ לחזרה לדף הבית.

דילוג לתוכן