לידים לצלמים

שיווק צלמים באינטרנט

לידים חמים לצלמים הם מה שיאפשר לך לוודא שעסק הצילום שלך עובד באופן יציב ובצמיחה קבועה.

שיווק באינטרנט לצלמים אינו עניין פשוט.

אתה בוודא יודע שבתחום הצילום התחרות גבוהה, כל הצלמים מתחרים על מספר מוגבל של לקוחות המתעניין בשירות.

בנוסף, צלמים רבים הפועלים שנים רבות בשוק צברו לעצמם מוניטין- ונהנים מפניות מפה לאוזן, אך מאידך לאו דווקא מספקים את אותה איכות מקצועית שאתה מסוגל לספק.

שיווק צלמים באינטרנט

לידים לצלמים- שיווק צלמים באינטרנט

לידים חמים המתעניינים בשירות הצילום שלך הוא מה שיסייע לך להיות רגוע.

בעלי עסקים בתחום הצילום קמים בבוקר, ולא בהכרח יודעים איפה הם הולכים לעבוד היום.

תחושה של חוסר ביטחון כלכלי היא משהו שכיח בקרב עצמאים העוסקים בתחום הצילום.

בין אם אתה צלם חדש או צלם וותיק, שיווקך כצלם מוביל- מה שיביא ליצירת לידים לעסק שלך- הכרחי על מנת להצמיח את העסק.

בין אם אתה צלם אירועים על שלל גווניהם- בר\בת מצווה, חתונות ובריתות- או לחלופין אתה צלם אירועים עסקיים וכנסים- עליך לוודא שאתה נותן לקהל הנכון את הערך הנכון.

אנו מאמינים בגישת הערך, בה אנחנו משתמשים על מנת להשיג לצלמים שעובדים איתנו- לקוחות חדשים.

יש לבצע אפיון לקהל היעד של עסק הצילום שלך. אפיון מקצועי הוא מה שיסייע לבנות אסטרטגיית שיווק אפקטיבית לצלם דרך האינטרנט.

באיזה סוגי אירועים אתה מתמקד? באיזה מצלמות אתה משתמש? מאיזה זוויות אתה מצלם? מה הם יכולים לקבל רק ממך ולא מצלמים אחרים?

ליד חם נכנס- כשאתה במקום הנכון עבורו ובזמן הנכון

אחד האלמנטים עליהם אנחנו שמים דגש בצמיחה דיגיטלית- הוא להיות במקום הנכון ובזמן הנכון עבור הלקוחות המחפשים אותנו.

אנחנו נתקלים לא אחת בצלמים שמזלזלים בכוחו של הפרסום הממומן.

צלמים רבים המעוניינים בגיוס לקוחות חדשים דרך האינטרנט- נוטים לזלזל בכוחו להשיג להם לקוחות חדשים. זה נובע מסקפטיות, מניסיון עבר לא מוצלח או משיקולי תקציב.

אך שימו לב- במידה והשיווק באינטרנט נעשה בצורה מותאמת לצרכי העסק שלכם- ניתן להגיע לתוצאות מדהימות.

שיווק לצלמים- שימוש במדיה על מנת להדגיש את הבידול שלכם מהמתחרים

בעסק שכל מהותו היא וויזואליזציה- צילום, אנו מאמינים בהדגשת הערך הייחודי שלכם כצלמים- דרך שימוש במדיה.

לדוגמה, במידה ואתם מעניקים ללקוחותיכם צילום מרחפן מיוחד- יש לשלב תמונות מיוחדות המצולמות על ידי הרחפן- במקום בולט בדף הנחיתה שלכם.

אותו לקוח פוטנציאלי אשר הקליק על המודעה ונכנס לדף הנחיתה שלכם, יראה שם משהו שהוא אינו רגיל לראות. הוא יופתע- ויבין שאתם כנראה איכותיים יותר מצלמים אחרים.

אנו יודעים כיצד לספק לידים לצלמים באיכות הגבוהה ביותר, על מנת שהשיווק שלכם באינטרנט יהיה ברמה הגבוהה ביותר.

לפני התחלתו של קמפיין אינטרנטי יש לענות על השאלות הבאות:

  1. האם הצלם פועל בפריסה מקומית? פריסה אזורית? פריסה ארצית? לכל צלם מטרות משלו. לדוגמה, במידה והעסק שלך פועל רק בפתח תקווה- אנו נתאים את אסטרטגיית השיווק לעיר פתח תקווה. כלומר, במקרה זה- יהיה נכון לפרסם את העסק שלך תחת מילות המפתח “צלם בפתח תקווה”, “צלם בר מצווה בפתח תקווה” וכו’.
  2. האם יש לך אתר תדמית? האם לקוחות שמחפשים אותך באינטרנט יכולים למצוא אותך? ישנה חשיבות רבה לנוכחות ברשת בשנים האחרונות. יותר ויותר משתמשים מחפשים באינטרנט מידע על השירות לפני שהם רוכשים אותו. כלומר, לא מעט משתמשים יחפשו אותך באינטרנט. הם יחפשו אותך כדי לקרוא ביקורות. ניתן לקרוא עוד על חשיבותו של האתר בעמוד בניית אתרים.
  3. האם ניסית בעבר לשווק באינטרנט? שיווק באינטרנט לצלמים אינו נושא פשוט ויש להתאים את הקמפיין לצרכים הספציפיים של החברה. לא כל הצלמים הם אותו הדבר. צלמים נבדלים אחד מהשני באזור הפעילות,בסוגי העבודות ,בכמות העבודה אותה הם מסוגלים לבצע, בכמות העובדים ובקהל אליו הם פונים. יש לוודא שהלידים שתקבלו כתוצאה מהקמפיין- יתאימו לצרכי החברה.

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

רוצה להמשיך לקרוא על ייצור לידים חמים? עבור לעמוד לידים לעסקים.

או חזור לדף הבית צמיחה דיגיטלית.

דילוג לתוכן