קניית לידים – איך לעשות זאת נכון ולמנף את העסק?
קניית לידים- המדריך המלא כל מה שצריך לדעת לפני קניית לידים קניית לידים – איך לעשות זאת נכון? לנוחיותכם, הכנו תוכן עניינים למדריך לקניית לידים,
אנו מתמחים בייצור לידים לעסקים חמים ואיכותיים, לידים כאלה שיגדילו את מחזור המכירות בעסק\חברה שלך בצורה משמעותית.
אנו מאמינים בצמיחה עסקית משותפת ולכן דואגים לספק ללקוחות שלנו את הלידים האיכותיים ביותר שיש כיום בשוק.
לאחר אין ספור קמפיינים שניהלנו בפלטפורמות השונות, אנו יודעים להכין תוכנית אסטרטגית לייצור לידים חמים ואיכותיים למגוון רחב של עסקים וחברות.
רוצה להגדיל רווחים? רוצה להתחיל לצמוח?
בחר את תחום העסק שלך מהרשימה הבאה.
לכל בעל עסק מומלץ לעבוד עם לידים לעסקים.
לידים חמים הינם לקוחות פוטנציאלים שפנו לבעל העסק על ידי האתר והקמפיינים שאנו מנהלים, על מנת להשתמש בשירותיו\לרכוש את המוצר שלו.
הפניה לרוב מתבצעת על ידי שיחה טלפונית ישירות לבית העסק או מילוי טופס עם פרטים לחזרה באתר.
בעלי עסקים רבים שואפים לקבל כמויות גדולות ככל הניתן של לידים חמים כי כך הם מצליחים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם בצורה היעילה והמשתלמת ביותר.
בתור בעל עסק בישראל, הדרך היעילה והפשוטה ביותר היא- קבלת מספר טלפון של לקוח פוטנציאלי המעוניין בשירות שלכם(או לקבל ממנו שיחה ישירות), וכל מה שצריך הוא פשוט ליצור עמו קשר על מנת לסגור את העסקה.
אנו מכירים את כל הדרכים לייצר לידים בדיגיטל נכון לשנת 2019, אנו נדע להתאים את התקציב שלך ואת המטרות שלך לקמפיינים השונים בכדי לייצר לך לידים באיכות מקסימלית תוך עמידה במסגרת התקציב ושאיפה להגדלת כמויות הלידים באופן תמידי.
אנו מייצרים את הלידים באונליין, כלומר- גולש שהומר והפך לליד באחד בקמפיין שלנו מועבר ישירות לבעל העסק ובכך אנו מצמצמים את זמן ההמתנה של הליד.
אנו למודי ניסיון שישנה חשיבות רבה לזמן ההמתנה שהליד ממתין מרגע שנכנס עד שיוצרים איתו קשר ולכן אנו מעבירים את הלידים ישירות כך שלמעשה בעל העסק יכול ליצור קשר עם הלקוח כמה שניות בודדות לאחר שבחר להשאיר את פרטיו באתר או בדף הנחיתה.
בכל תהליך שיווק שלנו מול הלקוח אנו מתחייבים להעברת הלידים לעסקים בצורה בלעדית, כלומר- הלידים מועברים אך ורק ללקוח שבשבילו הם יוצרו ולא מועברים לשום גורם אחר.
היתרון בעבודה מול לידים בלעדיים היא היכולת להיות העסק היחיד שמתחרה על אותו לקוח ובכך להגדיל את אחוזי הסגירה מול הלקוחות.
לאחר עשרות קמפיינים בפלטפורמות השיווק השונות ולאחר אין ספור לידים לעסקים שייצרנו, יש בידינו את הידע לייצר את הלידים באיכות הגבוהה ביותר תוך ניצול תקציב מינימלי עבור בעל העסק.
מה שמאפשר לבעלי העסקים להנות משפע של לידים לעסקים במחירים נמוכים שיקפיצו להם את הרווחיות של העסק וללא ספק יהיו לשורש איתן בתהליך הצמיחה הדיגיטלית של העסק.
אנו שמים דגש רב על השלבים הראשונים בתהליך ייצור הלידים לעסקים, שלב המחקר המעמיק.
בשלב זה נבצע מחקר שוק, מחקר צרכנים ונחקור היטב את הבידולים העסקיים של החברה\העסק שלך בהתאם.
אנו רואים בשלבים אלה כחשובים ביותר, כיוון שבעבודת שיווק דיגיטלי מקצועי, צריך להכיר היטב את התחום, את קהל היעד ואת העסק שמשווקים – כך שתוצאות הקמפיינים יהיו מעולות והחזר ההשקעה יהיה גבוה במיוחד.
אנו מפרסמים באינטרנט ומייצרים לידים לעסקים במגוון רחב של תחומי פעילות.
במידה ותחום הפעילות שלך אינו מופיע ברשימה,
אתה מוזמן לפנות אלינו דרך עמוד צור קשר לקבלת הצעה המאימה עבור תחום הפעילות שלך.
לאחר שנבצע את כל עבודתנו כראוי, אתם תתחילו לקבל לידים לעסקים בלייב וחשוב שתיישמו את הטיפים הבאים, על מנת למקסם את הסגירות מהלידים ובאופן ישיר תשפיעו על החזר ההשקעה שלכם.
חשוב לציין, טיפים אלה נכתבו על ידי הצוות שלנו, צוות המורכב ממנהלי קמפיינים למודי ניסיון רב, הנמצאים בקשר ישיר עם חברות ובתי עסק בארץ, וכבר הוכיחו שהדרכתם שיפרה רבות את העבודה עם הלידים בחברות ועסקים שהודרכו על ידם.
טיפ מספר 1 והחשוב ביותר- דברו בביטחון. כאשר אתם יוצרים קשר עם הלידים שהשאירו פרטים על מנת לקבל את השירות\ המוצר שלכם, מן הראוי שתדברו בביטחון, כיוון שבזמן השיחה הלקוח שומע אתכם בטלפון- ואתם בעיניו מייצגים את העסק.
אם תדברו בביטחון- הלקוח ירגיש באזור נוח, אזור אמין וכך יגדלו הסיכויים של אותו לקוח להפוך ללקוח משלם.
אם לא תדברו בביטחון- הלקוח יהיה משועמם מהשיחה וככל הנראה יקבל רושם פחות טוב על העסק\החברה שלכם, מה שיגרום לו באופן ישיר לא לרצות להמשיך את השיחה ובטח שלא לסגור את העסקה מולכם.
על מנת לדבר בביטחון מומלץ להיות במצב נינוח, לכן מומלץ לפני ניהול שיחות מול הלידים – לשתות כוס מים\קפה או להתפנות בשירותים אם צריך.
כמעט בכל תחום פעילות בארץ, ישנה חשיבות רבה לזמן ההמתנה של הליד.
זמן ההמתנה מתחיל ברגע שהליד השאיר את פרטיו באתר והתקבל אצלכם ישירות, לבין הרגע בו אתם יוצרים עם הליד קשר פעם ראשונה ומציגים את עצמכם כבעל העסק שמתכוון לתת לליד שירות.
ישנה חשיבות רבה לזמן ההמתנה ורצוי למזער אותו ככל הניתן, אך אין צורך להיות כל היום ליד תיבת המייל ולהיות דרוכים לשיחות, אך מצד שני גם לא לתת לליד להתקרר יותר מחצי שעה- שעה.
ישנם לקוחות שמחפשים בדחיפות נותן שירות או מוצר מסוים ולחוצים לסגור עסקה, כך שאם תתמהמהו- תוכלו לפספס את הליד שרוצה לסגור עסקה עם העסק שלכם.
מומלץ מאוד, לנהל רשימה מסודרת של כל הלידים שהתקבלו ולהשאיר משבצות ריקות לדיווח על ההתקדמות בעבודה עם הלידים.
לעתים הלידים יענו לכם: דבר איתי אחרי הצהריים, דבר איתי שבוע הבא ביום ראשון וכו'(כיוון שלא יכולים לדבר כרגע, וזה לגיטימי לגמרי), ולכן צריך שיהיה רישום מסודר כך שלא יתפספסו עסקאות פוטנציאליות ותמיד תזכרו לחזור לאותם לקוחות שביקשו שתחזרו אליהם.
הנתונים שמומלצים למעקב בעבודה עם לידים:
בהכנת שיעורי בית, הכוונה היא להגיע מוכנים לשיחה.
להגיע מוכן לשיחה עם ליד, זה קודם כל לדעת ולהכיר היטב את המוצר\ השירות שאתה מתכוון למכור לו,על כל פרטיו.
ברגע שתפגין ידע והבנה רבה בתחום, הליד יתפוס אותך כמקצועי ויתבשל לקראת סגירה העסקה.
אם ישנה אפשרות, מומלץ להכין שיעורי בית על הליד לפני השיחה.
כן, כן, מומלץ לזכור את שמו בעל פה לפני השיחה, כדאי לזכור פרטים מסוימים שאמר לכם\ או שידועים לכם ולהשתמש בהם בשיחה על מנת ליצור כימיה ולתת ללקוח תחושת ביטחון לסגור אתכם עסקה.
על מנת לתת ללידים לעסקים תחושת ביטחון לסגור אתכם עסקה, כדאי מאוד שתצרו איתם "סמול טוק" בשיחה, כך שהקשר שלכם לא יהיה רק בין לקוח מתעניין לנותן שירות- אלא תנסו לקחת אותו שלב קדימה.
ישנם אנשי מכירות שמייצרים את הכימיה עם הלקוח על ידי דיבור חברי, ישנם שאפילו מפלרטטים עם הלידים בעת הצורך, בגדול- מומלץ לדבר בצורה חברית, אדיבה ומקצועית, כך שהלידים ירגישו בנוח, יפתחו עמכם שיחה ארוכה, ואז ירגישו מספיק בנוח לסגור עמכם את העסקה.
קניית לידים- המדריך המלא כל מה שצריך לדעת לפני קניית לידים קניית לידים – איך לעשות זאת נכון? לנוחיותכם, הכנו תוכן עניינים למדריך לקניית לידים,
ייצור לידים באינטרנט לידים לעסקים להגדלת רווחים משמעותית כל חברה או עסק צריכים לידים לעסקים, על מנת להגדיל את המכירות ולהגדיל משמעותית את אחוז הרווח.
חברת לידים – איך לבחור נכון? לידים לעסקים להגדלת רווחים משמעותית בעלי עסקים וחברות כבר מזמן הבינו שכדאי להגדיל את תקציבי הפרסום של העסק בדיגיטל,