לידים לנגרים

שיווק נגריות באינטרנט

נגריות רבות מתקשות ביצירת לידים המעוניינים בשירות הנגרות.

ככל שיש לכם כושר ייצור, תוכלו להסתמך על לידים חמים על מנת להגדיל את היקף הפעילות של הנגריה.

גם נגריות וותיקות, לעיתים, מתקשות להסתמך על הלידים המגיעים מפה לאוזן.

מאחר וכיום צרכנים רבים קונים מוצרים מוכנים מראש מחברות גדולות, קיים קושי עבור נגריות לצמוח ולהשיג לקוחות חדשים.

לידים לנגרים

לידים לנגרים- שיווק נגריות באינטרנט

לידים חמים המתעניינים בשירות מהנגריה שלכם- הדרך לגידול במכירות ולהבאת הנגריה לצמיחה. בין אם אתם נגריה מסורתית או נגריה ממוחשבת, ישנם לקוחות רבים שמחפשים את השירות שלכם.

שוק הנגרות והמטבחים בפרט עבר שינויים רבים בשנים האחרונות. השוק נכנס לתחרות מוגברת כאשר ייבוא מסין ומחברות גדולות אחרות- הוריד את המחיר באופן משמעותי.

הצרכן הישראלי, לעתים יעדיף מחיר טוב יותר, גם אם זה אומר איכות מוצר ירודה יותר.

אין זה אומר שאין עוד לקוחות שמחפשים אתכם, ישראלים רבים לא מוכנים להתפשר על איכות מוצרי העץ- ויחפשו אתכם כשיצטרכו נגריה.

שיווק באינטרנט לנגריה- עשוי לסייע לכם בזמנים של תחרות מוגברת

דווקא על ידי שיווק הנגריה שלכם באינטרנט, תוכלו להראות ללקוחות הפוטנציאליים שלכם את איכות המוצרים שלכם. שיווק שמשלב מדיה וויזואלית- יעזור ללקוחות הפוטנציאליים שלכם להבין את ההבדלים באיכות.

כולם יודעים שלקנות מסין זה זול. עם זאת, לא כולם יודעים מה טיב איכות העבודה של נגריות כחול לבן.

בנוסף,

באמצעות קידום באינטרנט תוכלו להיות במקום הנכון ובזמן הנכון- כשהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים אתכם.

ישנם אלפי חיפושים בגוגל הנושאים את מילות המפתח “נגריה בתלאביב\ראשון\הרצליה\כל עיר אחרת בארץ”.

מה שאנו נעשה עבורכם הוא נוודא שאתם נמצאים שם,כשהלקוחות שלכם מחפשים אתכם.

לא רק שתהיו שם, אלא גם תיראו מצויין, ותוכיחו זאת באמצעות מדיה. (תמונות וסרטונים)

לאחר שהלקוחות ייחשפו אליכם, הם יוכלו להפוך להיות לידים חמים שמחכים לשיחת טלפון מכם.

לפני התחלתו של קמפיין אינטרנטי יש לענות על השאלות הבאות:

  1. האם הנגריה פועלת בפריסה מקומית? פריסה אזורית? פריסה ארצית?לכל נגריה מטרות משלה. לדוגמה, במידה והעסק שלך פועל רק בפתח תקווה- אנו נתאים את אסטרטגיית השיווק לעיר פתח תקווה. כלומר, במקרה זה- יהיה נכון לפרסם את העסק שלך תחת מילות המפתח “נגריה בפתח תקווה”, “נגר בפתח תקווה” וכו’.
  2. האם יש לך אתר תדמית? האם לקוחות שמחפשים אותך באינטרנט יכולים למצוא אותך? ישנה חשיבות רבה לנוכחות ברשת בשנים האחרונות. יותר ויותר משתמשים מחפשים באינטרנט מידע על השירות לפני שהם רוכשים אותו. כלומר, לא מעט משתמשים יחפשו אותך באינטרנט. הם יחפשו אותך כדי לקרוא ביקורות.
  3. האם ניסית בעבר לשווק באינטרנט? שיווק באינטרנט לנגריות אינו נושא פשוט ויש להתאים את הקמפיין לצרכים הספציפיים של החברה. לא הנגריות הן אותו הדבר. נגריות נבדלות אחת מהשנייה באזור הפעילות,בסוגי העבודות ,בכמות העבודה אותה הם מסוגלים לבצע, בכמות העובדים ובקהל אליו הם פונים. יש לוודא שהלידים שתקבלו כתוצאה מהקמפיין- יתאימו לצרכי החברה.

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

רוצה לקרוא עוד על לידים? כנס לעמוד לידים לעסקים.

או לחץ לחזרה לדף הבית.

דילוג לתוכן