לידים למוקד מכירות

שיווק באינטרנט למוקדי מכירות

לידים למוקד מכירות הן מה שיניע את המוקד שלך.

שיווק איכותי ומאסיבי יביא לכמות גדולה של לידים- כזו שתוכל ל”תדלק” את מוקד המכירות.

מוקדי מכירות רבים מוצאים עצמם עם צוות מכירות מצויין, מנהל מוקד מעולה- אך לא מרוצים מכמות המכירות החודשית.

הסיבה לכך היא מחסור בלידים, או לידים שאינם איכותיים בצורה מספקת.

לידים למוקד מכירות

לידים למוקד מכירות- שיווק מוקדי מכירות באינטרנט

לידים חמים למוקד המכירות שלכם הם מה שיזרים דלק אל המערכת.

במטפורה לגוף האדם, לידים חמים למוקד הם הפחמימה שתיתן למוקד שלך את האנרגיות ואת האפשרות לצמיחה משמעותית ואיכותית.

לידים בתחום המוקדים (על כל סוגי המוקדים השונים) הם עניין אינו פשוט.

בעלי מוקדי מכירות רבים מספרים שאינם מרוצים מכמות המכירות החודשית של המוקד.

הם אינם מרוצים למרות העובדות הבאות: 1. הם מוציאים עשרות אלפי שקלים על לידים מדי חודש 2. קיים צוות מכירות מצויין 3. כל העובדים מרוצים מהעבודה ובאים עם אנרגיות גבוהות על מנת למכור.

בניסיון להבין מה הסיבה לחוסר הסיפוק שחשים אותם בעלי המוקדים, ניסינו לנתח את האלמנטים המשפיעים על הפעילות היומית של המוקד.

אנו רואים בלידים חמים ואיכותיים כבעלי חשיבות עליונה למוקד המכירות ולהנעתו.

יש להבין שכל מוקד שונה ממשנהו.

ישנו מוקד שמוכר ביטוחים, ישנו מוקד שמוכר הסרת שיער וישנו מוקד שמוכר וויזה לארה”ב.

כלומר, אין להסתפק ב-“לידים” כשלעצמם. יש לוודא שהלידים איכותיים ותואמים את הצרכים של מוקד המכירות.

מהי התאמה בין לידים למוקד?

התאמה בין לידים למוקד היא הדרך להבטיח אחוזי סגירה מקסימליים וקורלציה מלאה בין התהליכים שעובד המשתמש עד לסגירת העסקה.

כל ליד מגיע מקמפיין אינטנטי כלשהוא.

כעת, יש לשאול את השאלות הבאות:

מאיזה קמפיין הליד הגיע? מה התהליך שהוא עבר עד השארת הפרטים?

התהליך מצד אחד יכול להיות ארוך (מה שיביא לליד חם ומבושל) ומצד שני יכול להיות לחיצת כפתור אחת. (אם הליד הגיע מפייסבוק למשל)

מהם המסרים השיווקים שהליד ראה בדרך?

האם שם החברה שלכם הוצג למשתמש לפני השארת הפרטים?

האם המשתמש קרא ביקורות על החברה שלכם לפני שהשאיר פרטים?

האם המשתמש עבר שאלון התאמה כלשהוא?

איזה פרטים אתם יודעים על המשתמש? לדוגמא, אם אתם עוסקים בתחום הביטוח- מאד יעזור לכם לדעת בערך כמה המשתמש משלם על הפוליסות הנוכחיות שלו.

יש לוודא שהמשפך שהמשתמש עבר עד השארת הפרטים שם דגש על הדברים הבאים:

מסרים שיווקים תואמים למוצר\שירות שהמוקד מוכר, יחצנות איכותית לחברה שלכם ודרישה ל”מאמץ” מסוים מצד המשתמש.

אותו המאמץ שאנו דורשים מהמשתמש- כדוגמת מילוי שאלון, מוודא לאחר מכן שהליד שיגיע אליכם- איכותי.

המשוואה היא פשוטה: ככל שהמשתמש “ישקיע” יותר בתהליך, כך הוא יהיה מחויב יותר כשתפנו אליו בטלפון.

סוכנויות דיגיטל רבות שוכחות את המשוואה הזו ומגייסות לעתים לידים זולים דרך פייסבוק. אותם לידים, בהמשך, עלולים לא לזכור שהם השאירו פרטים בכלל.

לידים למוקדי מכירות- האתגר: שמירה על איכות בכמויות גדולות

אחד העקרונות החשובים בעת גיוס לידים למוקדים הוא שמירה על איכות הלידים- בעת הגדלת הכמות.

הרעיון בהקמת מוקד הוא מכירה מאסיבית. כלומר, כמויות מכירות גדולות באופן קבוע יציב ובצמיחה מתמשכת.

הרי אם לא הייתם מעוניינים בכמויות גדולות, הייתם מעסיקים איש מכירות בודד.

בשיווק בכמויות גדולות למוקדים לעתים מתפספסות כמה נקודות:

ישנו קושי בשמירה על איכות הלידים כשמדובר בכמויות גדולות.  כלומר, לעתים המשווק באינטרנט “לחוץ” על מנת לספק לכם את הכמות שביקשתם- ולכן לא תמיד מצליח לוודא שאיכות הלידים עומדת בסף המתאים.

בעקבות כך, מה שקורה הוא שלא ניתן לשמור על אותם מספרים- בכמויות גדולות.

לדוגמא- אם אחוז הסגירה שלכם בכמויות של 30 לידים ביום עמד על 20%, בכמות של 100 לידים ביום- האחוז ירד ל10%.

במצב כזה, יש לבצע תחקור ולהבין איפה הליך השיווק נופל.

יש לבצע טסטים ולהבין מה הגורם לירידה באחוז הסגירות.

לאחר שהבנו מהו הגורם לירידה, נתדרך את אנשי המכירות ונוודא שהם מוכוונים לעבודה מול כמויות גדולות יותר.

אנו מומחים בשיווק באינטרנט למוקדים, וליצירת לידים חמים עבור מוקדים מכל סוג שהוא.

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

רוצה לקרוא עוד על הדרך בה אנו מייצרים לידים חמים ואיכותיים למגוון רחב של עסקים וחברות? לחץ כאן ועבור לעמוד לידים לעסקים.

לחץ לחזרה לדף הבית צמיחה דיגיטלית- שיווק דיגיטלי.

דילוג לתוכן