לידים למשכנתאות יכולים לסייע רבות ליועצי המשכנתאות בתהליך לקיחת משכנתא\מחזור משכנתא של הלקוח. יותר ויותר יועצי משכנתאות מבינים את הפוטנציאל העצום בעבודה עם לידים חמים למשכנתאות ולכן בוחרים באפיק זה על מנת להגדיל את מחזורי המכירות בעסק. קיימים סוגים שונים של לידים בענף המשכנתאות וכן סוגים שונים של דרכים לייצור לידים ועליהם ועל כל מה שחשוב לדעת על לידים למשכנתאות נרחיב בהמשך המאמר.
לידים למשכנתאות ידועים כקשים לייצור ובשל התחרות הגדולה בענף (כמו בלידים לביטוח) ישנה גם תחרות גדולה בייצור הלידים.
מה שהוסיף לתחרות בייצור הלידים היא העובדה שנגיף הקורונה גרם לבעלי עסקים להבין שהם חייבים להשקיע את תקציבי הפרסום שלהם בדיגיטל (פייסבוק, גוגל, אתרי חדשות ועוד) ולאו דווקא במדיה המסורתית שהולכת ונחלשת (רדיו,עיתונים ועוד).
בייצור לידים למשכנתאות חשוב לשים דגש על איכות הליד, כלומר- רצוי להעביר את כל המסרים השיווקיים בצורה נכונה וברורה לגולשים לפני שהם נדרשים להשאיר את פרטיהם והפכו לליד וזאת כדי לסנן לקוחות שלא מספיק בשלים לעסקה.
בענף המשכנתאות במיוחד, הלקוח צריך לגלות רמת אמון מסוימת ביועץ המשכנתאות לפני שיסגור אתו עסקה.
המשכנתא היא הלוואה בסכומים של מאות אלפי ומיליוני ש"ח ולכן נדרש אמון מצד הלקוח.
על ידי פרסום איכותי ומקצועי ניתן להעביר את המסרים הנכונים לגולשים כך שיועץ המשכנתאות יצור עמם קשר לראשונה הם יהיו חיוביים כלפיו ותפיסת האמון שלהם לגביו תהיה גבוהה מהמקובל.
הציבור בישראל לא תמיד מבין את החשיבות של ייעוץ משכנתא לפני לקיחת משכנתא חדשה ובהרבה מקרים יסתפק בייעוץ המשכנתא שניתן על ידי הבנקים.
בנוסף, הציבור שכבר לקח משכנתא ומשלם עליה, לא יודע שחלו שינויים שמאפשרים לו למחזר את המשכנתא שלו ולחסוך כסך רב ולכן לא יבצע בדיקה מיוזמתו וימשיך לשלם את המשכנתא כבהתחלה.
את אותו חוסר הידע של הציבור, אנו פותרים על ידי כתיבת כתבות שיווקיות שמסבירות את השינויים שחלו ובזכותם הציבור יוכלו למחזר את המשכנתא שלהם.
לידים למשכנתאות הינו מונח כללי שמתחלק ל-2 סוגים עיקריים של לידים למשכנתאות:
לקוחות פוטנציאליים אשר מתעניינים בלקיחת משכנתא חדשה. לידים אלה קראו כתבות שיווקיות שאנחנו מפרסמים על משכנתאות והחליטו מיוזמתם להשאיר פרטים על מנת שיועץ משכנתא ייצור איתם קשר להמשך התהליך. לידים אלה נחשבים חמים מאוד ובעלי פוטנציאל לאחוזי סגירה גבוהים, כל עוד איש המכירות מקצועי ומיומן.
לידים אלה הם לקוחות פוטנציאליים שכבר לקחו משכנתא והם לא מודעים לכך שהם יכולים לבצע מחזור משכנתא ולחסוך כסף רב. אותם לקוחות מגלים שהם יכולים לבצע את המחזור על ידי הכתבות השיווקיות שאנחנו מפרסמים האתרי החדשות המובילים בישראל ובכך מתעורר אצלם הצורך לבצע בדיקה על המשכנתא שלהם עם כונה למחזר אותה ולסוך כסף רב בתשלום המשכנתא.
-לידים למשכנתאות הם אפשרות מעולה עבור בעל העסק להגדיל את מחזורי המכירות שלו בצורה משמעותית.
ברגע שילמד את אופי העבודה עם הלידים הוא יוכל אף להגדיל את קצת קניית הלידים ובכך להגדיל עוד יותר את מחזור המכירות שלו.
-לידים למשכנתאות הם בעצם התוצאות של קמפיינים שאנחנו מפרסמים באתרי החדשות והמדיה המובילים בישראל (Ynet ,Mako ,N12, כלכליסט, גלובס ועוד).
יש לנו ניסיון בניהול קמפיינים ממומנים באתרי חדשות בתקציבים מאוד גבוהים. הניסיון שלנו מאפשר לנו לייצר ולמכור לכם לידים איכותיים כך שהתשלום שתבצעו יהיה רק על התוצאות של הקמפיינים- הלידים עצמם.
לא תצטרכו לשלם על בניית דפי נחיתה, הפקת כתבה שיווקית, ניהול קמפיינים, תקציב מדיה לפלטפורמות הפרסום ועוד.
בקניית לידים למשכנתאות אתם תשלמו רק עבור הליד ללא קשר לכל העלויות שמסביב, אתם לא משלמים כסף על פרסום ומקווים שיכנסו לידים. אנחנו עושים את הפרסום ואתם תשלמו רק על התוצאות שלו.
-זמן העבודה של יועץ המשכנתא ינוצל על ידי עבודה על לידים חמים בעלי פוטנציאל לאחוזי סגירה גבוהים.
על ידי כך שיועץ המשכנתא לא מבזבז זמנו על לידים קרים או דרכים אחרות להשגת לקוחות, הוא מצליח לסגור עסקאות מהלידים החמים בזמן עבודה קצר יחסית.
לידים למשכנתאות מתאימים עבור יועצי משכנתאות וכן בעלי עסקים אחרים המוצאים עניין בקהל לקוחות שלקח או ייקח משכנתא בעתיד על מנת למכור לו מוצרים נוספים כמו למשל סוכני ביטוח שיגללו עניין בלקוח שלקח משכנתא כיוון שהוא יצטרך ביטוח משכנתא והם ישמחו לעשות אותו עבורו.
חשוב להבין שבעבודה עם לידים, יועץ המשכנתאות צריך להיות מיומן ומקצועי בעבודה עם לידים חמים, להכיר את שיטות טיפול בהתנגדויות וכן להקפיד לחזור אל הלידים כמה שיותר מהר.
במידה ותרצו לקרוא טיפים לעבודה עם לידים תוכלו לעשות זאת על ידי לחיצה כאן.
חשוב להבין כי קניית לידים היא דרך אחת מיני רבות שיועץ המשכנתאות יכול לבחור על מנת להתקדם ולסגור לקוחות חדשים, במאמר הבא נסקור את כל הדרכים ונתמקד במיוחד בקניית לידים אונליין למשכנתאות שהפכה להיות הדרך המרכזית של יועצי המשכנתאות בישראל לסגירת עסקאות חדשות.
דרך זו היא הדרך היעילה ביותר עבור יועצי המשכנתאות להשגת לקוחות חדשים אך חשוב שהיועץ שיבחר בדרך זו יבין שהוא צריך לדעת להתנהל עם לידים ולהכיר את העבודה היטב כך שיוכל להבטיח לעצמו אחוז סגירה גבוה.
לידים למשכנתאות אונליין ניתן לייצר דרך ממגוון פלטפורמות- פייסבוק, גוגל ופרסום באתרי חדשות(Taboola&Outbrain) ועליהן נרחיב:
זוהי דרך פופולרית מאוד לייצור לידים איכותיים למשכנתא מכיוון על ידי פרסום כתבות תוכן על לקיחת משכנתא חדשה\מחזור משכנתא באתרי החדשות המובילים בישראל ניתן להעביר מסרים שיווקיים שונים לקוראים.
באתרי החדשות שאנו מפרסמים בהם, ניתן למצוא גולשים בעלי רמת קשב גבוהה, לתת להם לקרוא כתבה המסננת את הקהל הפוטנציאלי, לעורר את הצורך של הקהל הרלוונטי ובכך להניע אותו לבצע פעולה- מענה על שאלון והשארת פרטיו בכתבה על מנת שיצרו איתו קשר לקבלת משכנתא חדשה\ מחזור משכנתא.
לידים מערוץ זה ממלאים שאלון עם מספר שאלות אישיות בנוסף להשארת פרטי יצירת קשר וזאת על מנת שליועץ המשכנתא שיתקשר אליהם יהיה מידע מקדים ומסנן על הלידים שיאפשר לו להגדיל את הסיכויים בסגירת עסקה.
על מנת לייצר לידים איכותיים למשכנתאות ניתן לעשות פרסום ממומן בגוגל, כזה שיאפשר לדף הנחיתה\אתר של יועץ המשכנתאות להופיע בתוצאה הראשונה כאשר לקוח יחפש -" יועץ משכנתאות"," יועץ משכנתאות מומלץ", "יועץ משכנתאות בתל אביב" וכו'.
היתרון שבפרסום בגוגל הוא העובדה שהלקוח נחשב חם מהסיבה שהוא ביצע פעולה יזומה המראה שיש לו עניין בלקיחת משכנתא או מחזור משכנתא, הוא הרי חיפש את המילים האלה בגוגל.
אחד מהאפיקים האיכותיים לייצור לידים למשכנתאות היא פלטפורמת פייסבוק הכוללת בתוכה גם את אינסטגרם.
לפרסום בפייסבוק יתרון בולט של יכולת טרגוט מעולה שתאפשר למנהל הקמפיין להגדיר מהו קהל היעד שאליו יפורסם הקמפיין.
מנהל הקמפיין יוכל להגדיר שהקמפיין ייחשף רק לבעלי גיל מסוים, מגדר מסוים, רמת הכנסה מסוימת, אנשים שהתעניינו בלקיחת משכנתא או במחזור משכנתא לאחרונה ועוד.
היכולות המתקדמות לטרגוט של פייסבוק מאפשרות ליועצי המשכנתא לנצל כל שקל מהתקציב על קל היעד האופטימלי שלהם ובכך להבטיח את מיקסום תוצאות הפרסום.
אפיק נוסף ללידים למשכנתאות הם לידים ממוקד טיוב.
באפיק זה, הלידים מיוצרים אופליין, זאת אומרת שהגולשים לא מגיעים דרך האינטרנט אלה על ידי שיחות טלפוניות יזומות של מוקד הטיוב שלנו ללקוחות פוטנציאליים במטרה לוודא את העיניין שלהם בלקיחת משכנתא\מחזור משכנתא קיימת ותיאום שיחת המשך עם בעל מקצוע להמשך הבדיקה.
היתרון הבולט בשיטה זו הוא שכל ליד שמיוצר על ידי מוקד הטיוב עובר תסריט שיחה קפדני שמבטיח את איכותו.
על יועץ משכנתאות או חברת ייעוץ משכנתאות יכולה לבנות לעצמה אתר באחת מן הדרכים הנפוצות האפשריות, החל מאפשרויות כמעט ללא עלות ועד להזמין אתר מחברה שמתמחה בבניית אתרים ולשלם על כך כמה אלפי ש"ח- בהתאם לרמת האתר שתדרוש.
מעבר לעובדה שהאתר הוא הנוכחות והפנים של בעל העסק בדיגיטל, הוא גם כלי שדרכו הלקוחות יוכלו ליצור קשר עם בעל העסק על מנת שיתן להם ייעוץ למשכנתא חדשה, מחזור משכנתא.
ניתן לפרסם באתר תכנים רבים ומגוונים שעשויים לעניין את קהל היעד ובכך לעורר את הצורך שלהם במחזור משכנתא או בייעוץ למשכנתא חדשה ובכך והגדיל את מספר הלקוחות החדשים שמגיעים דרך האתר.
לאחר שיהיה לכם אתר, תוכלו לבצע קידום אורגני בגוגל (SEO) וזה מה שיגרום לכך שתגיע תנועה אורגנית לחלוטין של לקוחות פוטנציאליים עבורכם.
חשוב להבין שהזרמה של קהל לקוחות שרוצים ייעוץ משכנתא או מחזור משכנתא לאתר שלכם- יגדיל את אחוזי ההמרה באתר ויגרום לכך שתקבלו יותר ויותר לידים של לקוחות מתעניינים שירצו את השירות שלכם.
התנועה תגיע אל הקהל שלכם מתוצאות החיפוש בגוגל, למשל גולש שחיפש- " יועץ משכנתא מומלץ" או גולש שחיפש "מחזור משכנתא", אלה גולשים שככל הנראה מעוניינים בשירותים שלכם ולכן כשתעשו SEO תרצו להתברג בגוגל במקומות הראשונים בביטויים הרלוונטיים לעסק ולשירותים שלכם.
על מנת לעשות SEO לא תשלמו לאף פלטפורמת פרסום אלא רק תצטרכו לוודא שהאתר שלכם בנוי בצורה האופטימלית עבור גוגל, תצטרכו לוודא שיעלו תכנים רבים ומגוונים לאתר שלכם וכן תצטרכו להשיג קישורים איכותיים מאתרים אחרים שיקשרו אל האתר שלכם.
הפעולות הללו יבטיחו את ההתקדמות שלכם לעבר המקום הראשון בביטויים שרלוונטיים אליכם בגוגל ובכך תוכלו להגדיל משמעותית את הלידים הנכנסים מהאתר.
אפשרות נוספת של יועץ המשכנתאות להגדיל את כמות הפניות של לקוחות (לידים) היא לבנות כרטיס ביקור דיגיטלי שישמש כמו מיני אתר ויאפשר ללקוחות לקבל את כל דרכי ההתקשרות עם יועץ המשכנתאות תוך לחיצה פשוטה- הם יוכלו לפנות אליו דרך שיחה טלפונית, ווצאפ, הודעה, מייל וכן כל דרך נוספת שבה יבחר יועץ המשכנתאות.
יועצי משכנתאות רבים מוצאים את כרטיס הביקור הדיגיטלי כשימושי מאוד כיוון שקרו להם הרבה מקרים בהם לאחר שיחות מכירה מוצלחות וכן מוצלחות פחות הם שלחו את כרטיס הביקור ללקוח כדי שימליץ לחברים נוספים ואותו לקוח שיתף בקלות את כרטיס הביקור עם חבריו ובכך יועץ המשכנתאות קיבל לקוחות נוספים והגדיל את המכירות.
רוצה לתת לעסק שלך להתחיל לצמוח?
מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי
רוצה לקרוא עוד על תהליך ייצור הלידים? עבור לעמוד לידים לעסקים על ידי לחיצה כאן.
או חזור לדף הבית, חברת שיווק דיגיטלי – צמיחה דיגיטלית.