לידים להשקעות נחשבים לקשים להשגה.
כשמדברים על השקעות, מדברים על תעשיית עצומה, המחולקת לנישות ותתי- נישות.
בעולם ההשקעות, על מנת ליצור לידים איכותיים-
יש לאפיין בצורה מקסימלית את קהל היעד, ולבנות משפך שיווקי מתוחכם מאד.
לאחר שהבנו מי קהל היעד והתחלנו לפרסם לו, יש להעביר את הקהל במספר "נקודות ציון"- לפני שנהפוך אותם ללידים.
ככל שהיו יותר נקודות ציון בדרך, כך הליד יהיה מבושל ואיכותי יותר.
לידים להשקעות מהווים את הבסיס לעבודה איכותית בדרך אל גיוס משקיעים.
בניתם מודל השקעה, השקעתם כספים רבים בהקמת המיזם, וכעת כל מה שנותר לכם הוא- למצוא קהל משקיעים.
רבים נוטים לזלזל בשלב הזה, ולנסות "להחליק" אותו כמה שיותר מהר, על מנת להגיע לשיחות טלפון מול משקיעים פוטנציאליים- מהר ככל האפשר.
למה רוב הלידים בתחום ההשקעות אינם איכותיים?
הסיבה לכך נעוצה באותה הפזיזות, או במחקר שוק שאינו מעמיק במידה מספקת.
לפני שמעלים לאוויר קמפיין גיוס לידים להשקעות, יש לבצע שני אפיונים:
אפיון ההשקעה (מה שבוודאי עשיתם), ואפיון קהל היעד האידיאלי עבורכם.
על מנת שהשיווק הדיגיטלי יצלח, יש לרדת לרזולוציה נמוכה במידת האפשר- על מנת להבין מהם הניואנסים החשובים- שנקח איתנו למשפך השיווק.
בעולם הדיגיטל נהוג לכנות את כל אותם הלידים מתחום זה בשם אחד כולל- "לידים להשקעות".
יש לשים לב שהגדרת כל כך הרבה תחומים ונישות תחת שם אחד בודד- עלולה לבלבל.
זה בדיוק כמו שנקרא להמבורגר,פיצה וסושי- "אוכל".
אם כן,
הדרך הנכונה לבצע מחקר לפני התחלת קמפיין לידים להשקעות היא אפיון קהל היעד.
יש לפלח את קהל היעד לפי סגמנטים שונים: פילוח גיאוגרפי, דמוגרפי ופסיכוגרפי.
רק פילוח איכותי- יקנה לנו את הכלים להגיש לכם את הלידים האיכותיים ביותר בשוק.
ישנם סוגים שונים של השקעות, לדוגמה- השקעות נדל"ן, השקעות נדל"ן בחו"ל והשקעה בניירות ערך. (מניות,אג"ח, תעודות סל וכו').
לכל סוג השקעה- יש קהל פוטנציאלי משתנה, ואותו יש לאפיין.
השאלות שעלינו לשאול הן- מי הקהל? מה הוא מחפש? בן כמה הוא? איפה הוא גר?
האם זו השקעה ראשונה שלו? האם הוא משקיע וותיק?
מהו סגנון החיים שלו?(לייףסטייל) מה גודל ההון שלו? מה גודל ההון הנזיל שלו?
למה הוא מחפש להשקיע? מה יותר מעניין אותו ומה פחות?
אלה הן חלק מהשאלות עליהן צריך לענות טרם הקמפיין יוצא לדרך.
יזמי נדל"ן רבים נוטים לא "להשקיע" בשלב זה, מתוך לחץ לסגור עסקאות, וחבל. שלב זה מהותי ביותר.
לאחר מכן, נאפיין את ההשקעה-
השקעות נבדלות אחת מן השניה, יש השקעה שדורשת סכום נזיל של 50 אלף ש"ח, וישנן השקעות הדורשות 100 ,500 אלף ש"ח ויותר.
לכל גודל השקעה- קהל פוטנציאלי אחר שעלינו לפנות אליו. וודאי שייתכן שיש צעירים שיש בכיסם כספים רבים, אך בשיווק כמו בסטטיסטיקה- אנחנו מחפשים עקביות, לבנות אסטרטגיית שיווק סיסטמטית- ולא חד פעמית.
מה ההשקעה דורשת מהמשקיע?
האם הליד הפוטנציאלי שלכם צריך להיות בקיא בהשקעות? בקיא בנדל"ן? בקיא במניות?
מה עליו לדעת? על מנת שתוכלו לדבר עם הליד בצורה חלקה- ככל הנראה שעליו להכיר מספר מושגים ומונחים שהם חלק מהעולם של ההשקעה.
אתם לא רוצים ללמד את המשקיע על תחום ההשקעות הכל מההתחלה.
מעבר לידע, מה ההשקעה דורשת ממנו ברמת היומיות? האם עליו להגיע פיזית אל מקום ההשקעה? האם עליו לעשות זאת לעתים תכופות?
האם עליו לממן מכיסו שירותים מקיפים, יש הוצאות נוספות?
אנו לא נספר את כל סודות השיווק הדיגיטלי שלנו, אפילו לא את רובם, אך רק נאמר-
שהמרדף של אנשי שיווק דיגיטלי אחר מילות מפתח, ואחר קהלים בפייסבוק-
הוא לא ערובה ללידים איכותיים.
בתחום ההשקעות- עלינו לבנות משפך איכותי, שילווה את המשתמש לאורך זמן- ולאט לאט.
נשתמש במטפורה של הדלקת מדורה על מנת להמחיש את הדברים.
בתחילה, עלינו להדליק "אש" קטנה אצל הגולש.
לאחר שביצענו אפיון של קהל היעד הפוטנציאלי להשקעה- אנחנו יודעים כעת למי לבצע את הפרסום הראשוני.
נתחיל בפרסום הראשוני של ההשקעה- ובעצם הפרסום הזה מטרתו אינה הפיכתו לליד. (גם אם נעשה זאת, בלא מעט מהמקרים הוא עדיין לא מבושל)
לאחר שמספיק גולשים נכנסו ונחשפו להשקעה בפעם הראשונה- הדלקנו אצלם את אש ההשקעה- כעת ניתן לעבור לשלב ב' של המשפך.
בשלב ב' של המשפך- אנו נשווק אך ורק לאותם הגולשים שנחשפו לחומר הפרסומי שהופיע בשלב א'.
בשלב ב' אנו נתחיל לדבר עם אותם הגולשים על חששות, שאלות, תהיות והתנגדויות.
כלומר- הנתון שלנו הוא קהל אנשים שהתעניין בהשקעות, ומסיבה כלשהיא- עדיין לא פנה אלינו.
איננו יודעים את הסיבה שכל אחד ואחד לא פנה אלינו, אך מה שאנחנו כן יודעים הוא-
את הסיבות הגורמות לאנשים לא להשקיע, ואיך ניתן לפתור את אותן התנגדויות. (אפיון ההשקעה, זוכרים?)
נשתמש במידע שיש לנו על מנת להתחיל ולבשל את הלידים. כלומר, ה- "אש" שנדלקה אצל אותם הגולשים בשלב הראשון, כעת הולכת לגדול עוד יותר.
לאחר שפתרנו את ההתנגדויות, ניתן לעבור לשלב השלישי שבו נפרסם סיפורים על משקיעים שהצליחו, על תיאור התהליך שהם עוברים (סוג של דמיון מודרך), על יצירת רגש כלפי ההשקעה ודברים נוספים שנשמור לעצמינו 🙂
כל גולש שהמשיך איתנו והגיע עד כאן, ראוי להפוך לליד חם במיוחד!
אם היה מחיר מספרי והעניין היה כה פשוט- היינו כותבים אותו וחוסכים במילים.
כפי שהוסבר, השקעות הן תחום רחב הכולל בתוכו נישות רבות- ובהתאם לכך קהלים רבים ומשתנים.
זכרו, כל השקעה היא עולם ומלואו, ועלינו לבצע מחקר מעמיק כדי להביא לתוצאות טובות.
מחיר הליד מגלם בתוכו את התשלום על הקליקים לפלטפורמות השונות במשפך, ואת הרווח שלנו (במידה ותעבדו איתנו במודה CPL- תשלום לפי ליד)
לעתים אנשים חושבים שעם תקציב נמוך מאד, אפשר להביא תוצאות מצוינות.
בדיוק כמו שעם סכום נמוך לא תוכלו לקנות מרצדס, באותו אופן- על מנת לקבל את הלידים האיכותיים ביותר- יש צורך בתקציב מספק.
אנחנו מעריכים כל שקל של לקוחותינו וננסה לעשות הכל על מנת להפיק לכם את המירב.
אנו יודעים כיצד ליצור את הלידים האיכותיים ביותר בתחום ההשקעות.
רוצה להתחיל לצמוח?
מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי
רוצה לקנות לידים להשקעות? עבור לעמוד קניית לידים.
מעוניין להמשיך להחכים על השיווק הדיגיטלי ואיך הוא יכול להועיל בייצור לידים חמים להשקעות? כנס לשיווקיפדיה שלנו.
או חזור לדף הבית צמיחה דיגיטלית.