לידים להשכרת רכב

שיווק באינטרנט להשכרת רכב

לידים להשכרת רכב הם מה שיבדל את העסק שלך מהמתחרים.

בעזרת לידים חמים, בתחום השכרת ברכב, ניתן להגיע לצמיחה מאסיבית ומשמעותית.

שיווק באינטרנט להשכרת רכב חייב לתת מענה לצרכים השונים של הציבור. ישנו ביקוש גדול בציבור להשכרת רכב, יש לאפיין אותו על מנת לספק לכם את הלידים החמים ביותר.

לידים להשכרת רכב

לידים להשכרת רכב- שיווק חברות השכרת רכב באינטרנט

לידים להשכרת רכב הם רכיב חשוב מאד במערכת השיווק של סוכנויות רכב המציעות שירות השכרה.

סוכנויות רכב רבות מוצאות את עצמן עם צי רכבים מכובד, צוות עובדים ואנשי מכירות- ועם כל זה, אין לידים.

במידה וזה המצב, סוכנות השכרת הרכב מפסידה כסף כיוון והיא לא מנצלת את הפוטנציאל שקיים עבורה.

כל רגע של חוסר בעבודה, של רכב ה”יושב” במגרש- במקום להיות מושכר, מהווה הפסד כספי.

על מנת לפתור את אותו המצב יש לוודא שנעשה שיווק באינטרנט באופן איכותי שיספק לידים חמים להשכרה.

אותם לידים צריכים להיות אנשים פוטנציאליים המתעניינים בשירות השכרת רכב.

בין אם אותם לידים מעוניינים להשכיר ליום אחד, יומיים או שבוע- עליהם להתעניין בשירות המסוים שאתם מציעים- כך שתוכלו לחזור אליהם טלפונית ולסגור עסקה.

שוק השכרת הרכב בישראל בצמיחה- אלפי לידים חמים

שוק השכרת הרכב בישראל נמצא בצמיחה משמעותית.

הקושי באחזקת רכב פרטי (תשלום גבוה על דלק, ביטוח ועלות הרכב)

מביא ישראלים רבים להשתמש בשירות השכרת רכב.

בנוסף על כך, שירותי השכרת הרכב בישראל הפכו זולים וכעת מונגשים לכל צרכן.

(בעבר,שירות השכרת הרכב היה שירות יחסית יקר שהותאם לאוכלוסיות מסוימות).

ישראלים רבים שוכרים רכבים, ועל מנת לוודא שאתם אלה שתשכירו להם את הרכב- על השיווק שלכם להיות במקום הנכון ובזמן הנכון.

אנו נדע כיצד לשווק את השכרת הרכב שלכם. אנו נדע כיצד להגיש למשתמשים את ההצעה שלכם- כאשר היא מוצגת בצורה האידיאלית עבורם.

הידע והניסיון שלנו הוא מה שיאפשר לנו להגיש לכם את הלידים החמים ביותר.

שיווק באינטרנט להשכרת רכב- צרכים שונים למשתמשים שונים

ישראלים רבים מעוניינים בשירות השכרת רכב מסיבות שונות.

ישנם כאלה המעוניינים ברכב פרטי, ישנם כאלה המעוניינים ברכב יוקרה, מיני, וואן וכו’.

כל עסקת השכרה של רכב מסוג שונה- מאופיינת באופן ייחודי. לדוגמא, רכבי יוקרה יקרים להשכרה ולכן זמן ההשכרה הממוצע הוא נמוך מבסוגי הרכבים האחרים.

ייתכן ורכב יוקרה יושכר אף לערב אחד בלבד, לעומת השכרת רכבי פרייבט- מדובר בזמן קצר מאד.

התאמה לצרכים שלכם

לפני שנתחיל לשווק אתכם באינטרנט, נבין היטב מהם השירותים שאתם מספקים בענף ההשכרה.

לאחר מכן, נבין איך המודל שלכם עובד ותספרו לנו על אילו שירותים אתם מעוניינים להתמקד.

אנו נתאים את הקמפיין לצרכים הספציפיים שלכם- כלומר, הקמפיין הדיגיטלי יותאם עבורכם, בשבילכם-כדי שתקבלו את הלידים המתאימים לכם.

עבודה איכותית יכולה להוביל לגידול משמעותי במכירות. אנו יודעים כיצד להביא לשיווק אפקטיבי באינטרנט- צרו איתנו קשר בהקדם על מנת שנתחיל לסייע לכם לקבל לידים חמים.

לפני התחלתו של קמפיין אינטרנטי יש לענות על השאלות הבאות:

  1. האם השכרת הרכב פועלת בפריסה מקומית? פריסה אזורית? פריסה ארצית? לכל השכרת רכב מטרות משלה. לדוגמה, במידה והעסק שלך פועל רק בפתח תקווה- אנו נתאים את אסטרטגיית השיווק לעיר פתח תקווה. כלומר, במקרה זה- יהיה נכון לפרסם את העסק שלך תחת מילות המפתח “השכרת רכב בפתח תקווה”, “רכבי יוקרה בפתח תקווה’.
  2. האם יש לך אתר תדמית? האם לקוחות שמחפשים אותך באינטרנט יכולים למצוא אותך? ישנה חשיבות רבה לנוכחות ברשת בשנים האחרונות. יותר ויותר משתמשים מחפשים באינטרנט מידע על השירות לפני שהם רוכשים אותו. כלומר, לא מעט משתמשים יחפשו אותך באינטרנט. הם יחפשו אותך כדי לקרוא ביקורות. ניתן לקרוא עוד על חשיבותו של האתר בעמוד בניית אתרים.
  3. האם ניסית בעבר לשווק באינטרנט? שיווק באינטרנט לחברות השכרה אינו נושא פשוט ויש להתאים את הקמפיין לצרכים הספציפיים של החברה. לא כל החברות הן אותו הדבר. חברות השכרה נבדלות אחת מהשניה באזור הפעילות,בסוגי העבודות ,בכמות העבודה אותה הם מסוגלים לבצע, בכמות העובדים ובקהל אליו הם פונים. יש לוודא שהלידים שתקבלו כתוצאה מהקמפיין- יתאימו לצרכי החברה.

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

מעוניין לקרוא עוד על הקמפיינים שאנו מנהלים באינטרנט ואיך הם מניבים את הלידים החמים ביותר? כנס ללידים לעסקים.

או לחץ לחזרה לדף הבית של חברת שיווק דיגיטלי – צמיחה דיגיטלית.

דילוג לתוכן