לידים להפסקת עישון

שיוק באינטרנט לגמילה מעישון

לידים איכותיים להפסקת עישון הם מה שיבדל בין העסק שלך לעסק של המתחרים.

בתור נותני שירות המציעים הפסקת עישון וגמילה לקהל הרחב- עליכם לוודא שיש בידכם לידים איכותיים באופן יציב.

שיווק באינטרנט להפסקת עישון וגמילה מסיגריות צריך לתת מענה לצרכים השונים של קהל היעד.

לידים להפסקת עישון

לידים להפסקת עישון- שיווק באינטרנט לגמילה מסיגריות

בתעשיית הגמילה מעישון, לידים איכותיים מהווים את אחד מעמודי התווך של המודל העסקי.

ככל והלידים יהיו יותר איכותיים, כך תסגרו אחוז גבוה יותר מהפונים- ועל כל המודל נשען.

בתעשיה כזאת, הנשענת על צורך בסיסי של הלקוח- ועל יכולת מכירה גבוהה של העסק- חשיבות הלידים אף עולה ויש לבצע בקרות באופן תדיר.

שיווק באינטרנט לגמילה מעישון-  לידים באיכות מקסימלית

לידים להפסקת עישון אינם לידים הומוגניים.

נשווה את הלידים הללו ללידים בתעשיות אחרות על מנת להסביר.

נקח לדוגמא לידים להשכרת רכב- בתחום זה ברור מהם הקריטריונים לליד איכותי- וברור במה הליד מתעניין.

לעומת זאת, בתחום הפסקת העישון- הליד אינו צריך לדעת בהכרח “מפרט”- של מה שהוא מחפש.

אין זה אומר, שהליד הוא פחות איכותי, אך יש לבצע בדיקות חוזרות ונשנות על מנת לוודא את איכותו.

מידת האיכות של ליד כזה נמדדת על פי מידת שיתוף הפעולה בטלפון, ועל פי מידת המחויבות שלו להפסקת העישון.

שיתוף הפעולה בטלפון- ליד איכותי בתחום הפסקת העישון הוא ליד שכאשר תחזרו אליו טלפונית, הוא ישתף פעולה באופן מלא ואף ישמח שיצרתם קשר.

אותו ליד, יקשיב לכם (בוודאי שלא ינתק לכם) עד הסוף ויתעניין בתהליך הגמילה שאתם מציעים.

ההקשבה ושיתוף הפעולה הם אחד האלמנטים החשובים כאשר עובדים מול לידים- ובתעשייה הנשענת על לידים כמו תעשיית הפסקת העישון- יש לתת דגש על כך.

בנוסף, בניסיון למקסם את איכות הליד עלינו לוודא שהליד אכן מחויב לתהליך הפסקת העישון.

באלמנט זה יש להיות דייקנים- ולהבין עיקרון חשוב:

  1. כל מעשן רוצה להפסיק לעשן.
  2. לא כל מעשן יעשה משהו בשביל להפסיק לעשן.

הסיבה לניגוד בין שני הסעיפים היא מידת המחויבות שיש למעשן- כלפי תהליך הפסקת העישון.

ככל והמחויבות תהיה גבוהה יותר- כך המשתמש ינקוט ביותר פעולות על מנת להפסיק.

בשלב המכירה שלכם, מידת המחויבות האידיאלית היא הצטרפות לתהליך הגמילה שאתם מציעים.

ככל שהליד קרוב יותר לנקודה הזו- כך הוא איכותי יותר.

(מומלץ לקרוא על תהליך ייצור הלידים לעסקים על ידי לחיצה כאן).

לידים לגמילה מעישון- איך בכלל אדם מפסיק לעשן?

אנו לא נחשוף כאן את שיטת השיווק שלנו לגיוס לידים איכותיים, אבל נספר על תהליכים חשובים לעוסקים בתחום הפסקת העישון.

בניסיון “לצוד” אחרי אותם המשתמשים, עלינו להבין איך אנשים מפסיקים לעשן.

מה הסיבה לאדם מעשן, לקום בוקר אחד, ולהצטרף לתוכנית גמילה מסיגריות?

בהינתן העובדה שאותו המעשן,כשלעצמו, כבר שנים רוצה להפסיק לעשן, (מכירים מעשן שלא?) אך לא עשה זאת עד עכשיו- אנו מאמינים שמדובר בשילוב של כמה גורמים.

אחד הגורמים העיקריים בהם נתקנו הוא בן\בת זוג מעודד להפסקת העישון, שגרם למעשן להירשם לתהליך הגמילה או לחלופין רשם אותו בעצמו.

אותו דבר נכון לגבי הורים, או ילדים שרושמים את ההורים שלהם לגמילה מסיגריות.

בנוסף, קמפיינים חכמים המעודדים נקיטת צעד אקטיבית- מגדילים את אחוזי ההמרה.

בתחום הפסקת העישון, הנתונים נראים כך:

כל מעשן רוצה להפסיק לעשן.

אחוז קטן מהמעשנים עושה עם זה משהו.

אחוז קטן מבין אותו אחוז קטן, נרשם לתוכניות לגמילה מסיגריות.

המטרה שלנו היא לנסות להגדיל את האחוז הזה.

ככה נגרום לכמה שיותר אנשים להירשם לתוכנית הגמילה- ולהפסיק לעשן.

לידים לגמילה מעישון

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

רוצה להמשיך לקרוא על הלידים החמים והאיכותיים שאנו מספקים למגוון עסקים וחברות? לחץ כאן לכניסה לעמוד לידים לעסקים.

או לחץ כאן לחזרה לדף הבית.

דילוג לתוכן