כאן תוכלו לקרוא כל מה שחשוב וכדאי לדעת על לידים להחזרי מס, איזה סוגים של לידים יש ואיך הכי נכון לייצר אותם.
קראו את המשך הכתבה ותבינו איך אפשר לעבוד עם לידים להחזרי מס ולהגדיל משמעותית את מחזור המכירות בעסק.
שוק החזרי המס הוא שוק בעל תחרות בעצימות גבוהה ובהתאם לכך גם ייצור הלידים בדרכים השונות זה אתגר שלם בפני עצמו כמו בייצור לידים חמים לביטוח וייצור לידים למשכנתאות.
משווקים רבים מתחרים על ליבם של הלקוחות כך שישאירו פרטים דווקא אצלם, יהפכו ללידים להחזר מס ויבצעו בדיקה מול רואה חשבון או יועץ מס.
לידים להחזרי מס אלה לקוחות פוטנציאליים שמילאו את פרטיהם בטופס אינטרנטי במטרה שגוף הפועל בתחום החזרי המס ייצור עמם קשר ויבצע עבורם את בדיקת הזכאות להחזרי המס.
יועצי מס ורואה חשבון רבים רואים בקניית לידים כדרך מעולה להגדלת כמות התיקים שבהם הם מטפלים ובכך הגדלת מחזורי ההכנסות של העסק.
חברות רבות בתחום החזרי מס כיום בישראל מצאו בלידים החמים מקור מעולה להגדלת ההכנסות והם מחזיקים צוותים של אנשי מכירות מקצועיים שמסייעים להם לסגור את העסקאות מול הלידים.
החברות שהשכילו לעבוד עם לידים חמים נהנות מהאפשרות לפנות ללקוחות רלוונטיים בלבד אשר מעוניינים לבצע בדיקת להחזרי מס כדי לקבל את כספי המס בחזרה.
ישנן דרכים שונות לייצור לידים חמים להחזרי מס, ישנם לידים שיעברו שאלונים מורכבים וארוכים וישנם לידים שישאירו פרטים בטפסים קצרים.
חשוב להבין שאיכות הליד מתפרשת מהמסע שהגולש עבר עד שהפך לליד, ישנם לידים שעברו מסע-משתמש ארוך ומילאו שאלון מרובה שלבים ובשל כך הם יותר איכותיים.
לידים אשר נכנסו מטופס קצר בדף נחיתה, ככל הנראה יהיו לידים בעלי איכות נמוכה יותר, אך חשוב להבין שגם מהם ניתן להפיק רווחים משמעותיים.
מטבע הדברים, ככל שהליד איכותי יותר כך יש יותר סיכוי שהוא זכאי להחזרי מס, ככל הנראה הוא יהיה יותר מעוניין בבדיקה והתוצאה שתתקבל תראה על זכאות להחזרי מס.
יתר על כך, בעל עסק החזרי המס צריך לעשות שיקול האם מתאים לו לעבוד על מספר קטן יותר של לידים איכותיים יותר ויקרים יותר או שדווקא מתאים לו או לצוות שלו לעבוד על כמות גדולה יותר של לידים שנקנו בעלות נמוכה יותר.
בייצור לידים חמים להחזרי מס באינטרנט ישנם אתגרים רבים:
כפי שכתוב לעיל, התחרות בפרסום באינטרנט של החזרי מס היא גבוהה ומהווה קושי עבור יצרני הלידים (חברת לידים\ספקי לידים\ משרדי פרסום) שמתחרים על ליבם של מספר לקוחות מוגבל שרלוונטי לקבלת החזר מס ומעוניין לבצע בדיקה.
מדי חודש יש בממוצע 12,500 חיפושים בגוגל של המונח- "החזרי מס".
מכאן אנחנו לומדים שישנה כמות מוגבלת של לקוחות מתעניינים שעליהם מתחרים יצרני לידים רבים ומנסים לשכנע אותם לבצע את הבדיקה דווקא דרכם בשיטות שונות ומגוונות.
חברת לידים רצינית תדע לייצר עבורכם את הליד בצורה יצירתית ויעילה כך שעלות הליד תהיה נוחה וכמות הלידים המתקבלים תהיה גבוהה ומספקת.
בדיקת החזרי המס לא נמצאת במודעות הציבורית, חלק גדול מהציבור כלל לא מכיר או שמע על הבדיקה. חוסר המודעות מקשה על יצרני הלידים מכיוון שהם צריכים להעביר לגולשים מסרים שיווקיים רבים ולהעביר אותם "מסע לקוח" באינטרנט כדי שיבינו את הצורך בבדיקת החזרי מס וישאירו פרטים.
אחת מן הדרכים הטובות להבהרת הצורך והתועלות שיצאו ללקוח בעקבות בדיקת החזרי מס היא היא פרסום כתבה שיווקית אינפורמטיבית שמטרתה למסור מידע רב לגולשים ועל ידי כך לעורר אצלם את הצורך בבדיקת החזרי מס כך שישאירו פרטיהם ויהפכו ללידים להחזר מס.
מי לא ירצה לבצע בדיקה שבסופה הוא ידע האם זכאי לקבל כסף חזרה מהמדינה? כולם ירצו. השאלה הנשאלת היא, האם אותו גולש שמתעניין בבדיקה- אכן זכאי לקבלת כספים מהחזרי המס שלו.
זכאות הגולשים להחזרי מס חשובה כיוון שבעל העסק מקבל אחוז מסוים מתוך החזר המס שהוציא מהלידים להחזרי מס שעבד איתם. כך שככל שהחזרי המס יהיו גבוהים יותר כך בעל העסק יגדיל את שורת הרווח שלו.
חברת לידים מקצועית תדע לטרגט את הקהל בצורה נכונה כך שהגולשים שיביעו התעניינות ויהפכו ללידים איכותיים להחזר מס יהיו כאלה שבאמת זכאים להחזר מס ולא יהיו בזבוז זמן וכסף עבור בעל העסק.
מכיוון שבדיקה להחזרי מס נתפסת כהצעה מאוד מעניינת עבור הציבור, בעלי עסקים אחרים נוטים ללמוד את הידע המקצועי הנדרש כדי לבצע בדיקה להחזרי מס כדי שיוכלו להפוך אותם מלידים להחזר מס ללידים לתחומים אחרים מייד לאחר שיסיימו את בדיקת החזרי המס מולם.
בעלי עסקים שעושים זאת הם בדרך כלל מתחומי הביטוח והפיננסים.
אותם בעלי עסקים מוסיפים על הקושי שבתחרות בתחום החזרי המס באינטרנט ונוספים לרשימת המתחרים בפרסום החזרי מס למרות שמהות העסק שלהם היא בכלל בתחום פיננסי אחר.
אחת הדרכים הנפוצות לייצור לידים בתחום החזרי מס היא פרסום בגוגל.
זאת מכיוון שכשלקוח מחפש בגוגל החזרי מס הוא ככל הנראה בשלב מתקדם בבשלות שלו לקראת העסקה ואם ישאיר פרטים אצלכם בטופס, סיכויי גבוה שתשלימו מולו את שיחת המכירה בהצלחה ותתחילו מולו תהליך של החזרי מס.
פרסום על מנת ליצור לידים אפקטיביים להחזרי מס בפייסבוק ובאינסטגרם היא דרך יעילה להגיע ללקוחות פוטנציאליים מהסיבה שבפייסבוק למשל אפשר לטרגט את הקהל עם כלי הטירגוט המתקדמים של פייסבוק ובכך לגרום לכך שרק מי שיש לו החזר מס בפוטנציאל גבוה יראה את הפרסום.
ניתן לטרגט את הקהל לפירמת הכנסה, השכלה, אזור גיאוגרפי, מקצוע, תחומי עניין ועוד מגוון רחב של פרמטרים שעשויים לסייע ליצרן הלידים לטרגט את הקהל הפוטנציאלי ביותר.
פרסום באתרי חדשות מתבצע על ידי הפלטפורמות Taboola ו- Outbrain ומופיע באתרי החדשות הפופולריים בישראל בתור המלצות על כתבות נוספות לקריאה.
דרך זו היא דרך מעולה לייצור לידים מכיוון שהתוכן שהלקוח נחשף אליו לרוב יהיה כתבה אינפורמטיבית שמטרתה לעורר את הצרכים של הלקוח, לגרום לו להבין את התועלות של בדיקת החזרי מס והנעתו לפעולה של השארת פרטים.
לידים להחזרי מס שמיוצרים על ידי פרסום בכתבות תוכן נחשבים ללידים איכותיים ביותר וזאת בשל הכתבה והתכנים האינפורמטיביים הרבים שנחשפו אליהם.
פרסום באנרים שיווקיים המציעים לבצע בדיקה להחזרי מס ובכך לגלות אם מגיע לך לקבל כסף חזרה מהמדינה הם באנרים נפוצים מאוד באינטרנט.
לחיצה על באנר לרוב תוביל לדף נחיתה שמטרתו להניע את הגולש לפעולה- השארת פרטים בטופס.
בעלי רשימות דיוור יכולים לנצל את הרשימה שלהם ולהציע למשתמשים את הבדיקה להחזרי מס כיוון שקהל היעד רחב והבדיקה יכולה לסייע כמעט לכל אחד.
בעל רשימת הדיוור יכול לייצר לעצמו לידים נוספים על ידי דיוורים שישלח למשתמשים שלו.
דרך זאת נחשבת כמעולה כיוון שהעלויות בה הן נמוכות עד כמעט לא קיימות.
ייצור לידים מעולים להחזרי מס יכולים להתבצע גם על ידי טיוב טלפוני.
ישנם יצרני לידים שמפעילים מוקדים לטיוב טלפוני ובכך פונים ללקוחות רבים ומציעים להם בדיקה להחזרי מס.
ליד אשר מעוניין ורלוונטי לבדיקה מועבד לבית העסק כליד חם להחזרי מס.
היתרון שבייצור לידים מטוייבים להחזרי מס בטיוב טלפוני הוא עצם העובדה שבן אדם אמיתי דיבר עם הליד לפני כן ווידא איתו שהוא רלוונטי ומעוניין.
האימות הטלפוני הזה עשוי לחסוך לבעל העסק זמן עבודה רב בהתעסקות עם הלידים.
כפי שהסברנו לעיל ישנם ערוצי שיווק רבים המאפשרים ייצור לידים להחזרי מס, חשוב להבין שיש הבדל בין הלידים מהמקורות השונים גם באיכות שלהם וגם בפרטים המגיעים עם הלידים.
ישנם לידים שעוברים משפך שיווקי ארוך יותר, קוראים כתבה וממלאים שאלון עם מספר גדול של שאלות וישנם לידים המגיעים מדף נחיתה ומשאירים רק שם וטלפון.
ברוב המקרים, בעלי העסקים יעדיפו לעבוד עם לידים להחזר מס שמגיעים עם יותר פרטים מכיוון שהלידים השקיעו ומילאו שאלון בנוסף לדף הנחיתה או הכתבה שהם קראו מה שעשוי להפוך אותם לחמים יותר לקראת סגירת העסקה.
זאת ועוד, חשוב להבין שהשאלון שהלקוח ממלא מאפשר לסנן את הלקוחות לפי רמות שונות של רלוונטיות, כך שלקוח שסימן שהרוויח משכורות של מעל 20,000 בשנים האחרונות והחליף מספר מקומות עבודה, ככל הנראה יהיה זכאי להחזר מס ואת זה ניתן להבין מהתשובות שיענה בשאלון.
רצוי לתאם מול יצרן הלידים מראש מהם הפרמטרים אותם תרצו לקבל עם כל ליד על מנת לייעל את העבודה איתם בהמשך.
מבחינת העסק שרוכש לידים להחזרי מס-
לפני שקונים לידים חמים להחזרי מס, רצוי לבדוק שאנשי המכירות מיומנים לעבודה עם לידים מהאינטרנט ושהם עשו זאת בעבר.
במידה ולצוות אין ניסיון, מומלץ לבקש מיצרן הלידים תסריט שיחה וכן לאמן את הצוות ולבצע סימולציות של שיחות מכירה עם הלידים עד שהצוות יגיע לרמת שיחה גבוהה.
אנשי המכירות צריכים להכיר את כל הנהלים לעבודה מקצועית עם לידים:
-לחזור לליד כמה שיותר מהר כדי שלא יתקרר.
-לרשום דיווח שיחה מפורט על כל ליד עם סיום השיחה.
-לעבוד עם תוכנת CRM מסודרת שתאפשר שליטה וסדר.
-לא להזניח לידים מהעבר ולנצל כל ליד עד תום- זה אומר להמשיך להתקשר ללידים שלא ענו בשעות אחרות ולחזור למעקבים בלי פספוסים והזנחה של הלידים- תופעה נפוצה מאוד במוקדי מכירות.
מומלץ מאוד להיכנס לעמוד לידים לעסקים ולקרוא את הטיפים שלנו לעבודה מנצחת עם לידים להחזרי מס. הטיפים האלה עשויים לסייע לכם בעבודה עם הלידים ולהעלות את אחוז הסגירה שלכם.
מבחינת יצרן הלידים-
לפני שאתם רוכשים לידים, בדקו מי היצרן שמולו אתם מתנהלים.
האם הוא מייצר את הלידים בעצמו?
האם יש לו ניסיון רב בתחום?
האם יש לו ניסיון רב והישגים משמעותיים בייצור לידים לתחומים השונים?
מהם הביקורות שלקוחות של היצרן נותנים עליו?
אלה רק כמה שאלות בסיסיות שיעזרו לכם להבין מי היצרן שמולו אתם עומדים לעבוד.
אנו ממליצים לוודא שיצרן הלידים מייצר אותם בדרכים מקצועיות ושהמסרים השיווקיים שהלידים יחשפו אליהם במהלך המשפך השיווקי הם אכן אותם מסרים שהייתם רוצים להעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.
בנוסף, אנחנו ממליצים לבקש מיצרן הלידים לספר ולשלוח דוגמאות של קמפיינים ודרכי יצירת הלידים שהוא משתמש בהם היום במטרה לבחון אם הרמה המקצועית והיושרה שלו הם מספקות.
לסיום, בצעו את כל הבדיקות האפשריות על ספק הלידים ואפילו בקשו לשוחח עם לקוחות קיימים שלו, כך תוכלו להבטיח לעצמכם עבודה עם ספק מקצועי כדי שתוכלו לעבוד עם לידים איכותיים.
רוצה לתת לעסק שלך להתחיל לצמוח?
מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי