לידים להדברות

שיווק באינטרנט לחברות הדברה

חברות הדברה רבות מתקשות בגיוס לידים חדשים באופן יציב ולאורך זמן.

תעשיית ההדברות היא תעשיית הנשענת באופן מובהק על זרימה של לידים. ככל שתיצרו יותר לידים, תסגרו יותר הדברות- מה שיביא לגידול בהכנסות העסק.

גם חברות הדברה וותיקות, לעיתים, מתקשות להסתמך על הלידים המגיעים מפה לאוזן.

כחברה השואפת לצמיחה עסקית, עליכם לוודא שכמות המכירות שלכם גדלה בקצב קבוע.

מאחר ותעשיית ההדברות מבוססת על עונתיות, ומאחר וקיים קושי בגיוס לקוחות חוזרים- חברות הדברה רבות מתקשות לשמור על צמיחה.

לידים להדברות- שיווק חברות הדברה באינטרנט

הפתרון האידיאלי עבור חברת הדברות הוא יצירת לידים חמים באינטרנט. בדרך זו, תוכלו לקבל מדי יום לידים חמים ישירות אל תיבת המייל שלכם.

אותם לידים הם לקוחות פוטנציאליים שהתעניינו בשירותי ההדברה שלכם.

בהמשך לקבלת הלידים, תוכלו ליצור עם הלידים קשר טלפוני- ולסגור איתם עסקה.

גידול בתעשיית ההדברות-יותר לידים לחברות ההדברה

ישראלים לא אוהבים מזיקים. בין אם אתם עוסקים בהדברת ג’וקים, עכברים, נמלים או הרחקת יונים- ישנו קהל לקוחות פוטנציאלי עצום הזקוק לשירות ההדברות שלכם.

כיום, יותר מאי-פעם, ישראלים משתמשים בהדברה על מנת להרחיק את המזיקים מביתם.

בהמשך להתפתחות הענף בישראל, נוצר ביקוש אדיר למדבירים- מה שהביא מדבירים נוספים להיכנס לתחום ולהציע שירותי הדברה.

אנו יודעים מהי הדרך לגרום ללקוחות שלא שמעו עליכם לפנות אליכם.

תחום ההדברות הוא תחום רחב הכולל בתוכו נישות רבות:

הדברה אקולוגית,אורגנית וירוקה הן רק חלק מסוגי ההדברות השונות המוצעות כיום בשוק.

באשר למזיקים המגוון גם הוא רחב, וכולל בין היתר- ג’וקים (תיקנים), דבורות, נמלים, יתושים, טרמיטים, עכברים וחולדות.

אנו נאפיין את קהל היעד שלכם- מי הקהל שלכם, איפה הוא גר, בדירה או בבית פרטי, מה השירות שהוא מחפש- וכך נבין איזה הדברה מתאימה לו במידה הגבוהה ביותר.

ככל ש”נצלול” פנימה לעומק הנישות- נצליח להתמקד יותר וליצור לכם לידים איכותיים יותר- המחפשים בדיוק את שירות ההדברות שלכם.

אנשים מחפשים שירותי הדברות כל הזמן- היו במקום הנכון על מנת להשיג את הלידים

אחד מפלטפורמות האינטרנט החשובות עליהן יש לתת דגש כאשר בהדברות עסקינן- מנועי החיפוש.

משתמשים מחפשים שירותי הדברות כל הזמן. יותר מזה, לאחר שהם חיפשו אתכם- הם גם יחפשו לקרוא ביקורות אודותיכם. המשתמש הממוצע באינטרנט כיום  אינטליגנט יותר מבעבר.

לדוגמה, אם בעבר אדם שהיה מעוניין בהדברת תיקנים- היה רואה פרסומת שלכם וישר מתקשר- כיום הוא גם יחפש לראות ביקורות והמלצות, לפני שיבצע שיחת טלפון.

אנו יודעים כיצד לספק לכם לידים חמים המתעניינים בשירות ההדברות שלכם.

לפני התחלתו של קמפיין אינטרנטי יש לענות על השאלות הבאות:

  1. האם שירות ההדברה פועל בפריסה מקומית? פריסה אזורית? פריסה ארצית?לכל שירות הדברה מטרות משלו. לדוגמה, במידה והעסק שלך פועל רק בפתח תקווה- אנו נתאים את אסטרטגיית השיווק לעיר פתח תקווה. כלומר, במקרה זה- יהיה נכון לפרסם את העסק שלך תחת מילות המפתח “הדברת מזיקים בפתח תקווה”, “הדברת נמלים בפתח תקווה” וכו’.
  2. האם יש לך אתר תדמית? האם לקוחות שמחפשים אותך באינטרנט יכולים למצוא אותך? ישנה חשיבות רבה לנוכחות ברשת בשנים האחרונות. יותר ויותר משתמשים מחפשים באינטרנט מידע על השירות לפני שהם רוכשים אותו. כלומר, לא מעט משתמשים יחפשו אותך באינטרנט. הם יחפשו אותך כדי לקרוא ביקורות.
  3. האם ניסית בעבר לשווק באינטרנט? שיווק באינטרנט לחברות הדברה אינו נושא פשוט ויש להתאים את הקמפיין לצרכים הספציפיים של החברה. לא כל חברות ההדברה הן אותו הדבר. מדבירים נבדלים אחד מהשני באזור הפעילות,בסוגי המזיקים אותם הם מדבירים,בכמות העבודה אותה הם מסוגלים לבצע, בכמות העובדים ובקהל אליו הם פונים. יש לוודא שהלידים שתקבלו כתוצאה מהקמפיין- יתאימו לצרכי החברה.

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

רוצה לקרוא עוד על תהליכי ייצור הלידים החמים שלנו? עבור לעמוד לידים לעסקים.

מעוניין להמשיך להחכים על שיווק באינטרנט לבעלי עסקים?

כנס לשיווקיפדיה שלנו.

דילוג לתוכן