לידים לביטוח

לידים לסוכני ביטוח

לידים לביטוח נחשבים ללידים יקרים ולא פשוטים להשגה.

הסיבות לכך שלידים בתחום הביטוח הם קשים להשגה הן רבות ונסקור אותם במאמר זה.

אנו יודעים ליצור לידים חמים לביטוח- כך שכל מה שנותר לסוכן הביטוח הוא ליצור קשר טלפוני עם הליד- לבדוק עבורו את תיק הביטוח- ולסגור עסקה.

תחום הביטוח הוא תחום רחב הכולל תתי נישות רבות. הנישה הרווחית ביותר עבור סוכני הביטוח היא ביטוחי הבריאות- ואנו מומחים ליצירת לידים איכותיים אלה.

לידים לביטוח

לידים לביטוח-יצירת לידים איכותיים אינה עבודה לחובבנים

לידים לביטוח הם לידים שנבדלים מלידים בתחומים אחרים.

תחום הביטוח הוא תחום ספציפי, בו גיוס הלידים הוא משימה קשה- יחסית לתחומים אחרים.

ישנן סיבות רבות להבדל בין תחום הביטוח לתחומים אחרים ככל הנוגע ליצירת לידים:

מחויבות הלקוח- מחויבות הלקוח בתחום הביטוח היא קשה להשגה. כלומר, האתגר הוא להשיג מחויבות לקוח גבוהה. 

אותה מחויבות היא ההירתמות של הלקוח לשיחת הטלפון בפרט ולבדיקת תיק הביטוח בכלל.

בתחומים אחרים, הצורך של הלקוח הוא ברור. לדוגמה, בתחום האינסטלציה- אותו ליד שמחפש אינסטלטור- זקוק לאינסטלטור.

אותו צורך עמוק לאינסטלטור- כנראה נובע מבעיית אינסטלציה שהוא מחפש עבורה פתרון.

לעומת זאת, בתחום הביטוח- הצורך של הלקוח הוא בדרך כלל נמוך יותר.

הסיבה לכך היא שאותו ליד- אין לו צורך עמוק. אנחנו יוצרים עבורו את הצורך. תפקיד יצירת הצורך אצל לקוח הביטוח מופקד אצלינו. 

אותו תפקיד, יצירת הצורך, הוא האלמנט המאתגר ביותר בתהליך השיווק לסוכני ביטוח.

איך ניתן, אם כן, ליצור צורך לבדיקת תיק הביטוח אצל לקוח ביטוח קיים?

בהינתן העובדות הבאות: אנשים לא נוטים לבדוק את תיק הביטוח שלהם לעתים תכופות, לא מעוניינים “להיכנס” לזה או מפקידים את הטיפול בביטוח בידי אדם אחר.

סוכני ביטוח רבים רכשו לידים, ואיכות (הירתמות) הלידים בשיחות הטלפוניות- לא היתה מספקת מבחינתם.

הסיבה לכך היא, אותו אתגר, שלא כל משווק או סוכנות דיגיטל- מצליחים לפצח.

נסתכל על “סקלת” הלידים שאתם, כסוכני ביטוח, בוודאי מכירים.

מצד אחד, יש את הליד שרק מחכה שתתקשרו אליו- ומגיב בהתאם בטלפון. אותו ליד ישמח שהתקשרת, יפנה לכם מזמנו (גם אם הוא עסוק)- וימסור לכם את כל הפרטים הנדרשים לצורך הבדיקה. אתם שמחים שנפלתם על ליד כזה, והוא שמח לבצע בעזרתכם את בדיקת התיק.

לעומתו, הליד שנמצא בקצה השני של הסקלה- אומר לכם שכבר בדקו לו את התיק, מסנן אתכם (בין בנחמדות ובין לא), מנסה לנתק את השיחה כמה שיותר מהר, מנסה לייתר את בדיקת תיק הביטוח או גרוע מכך, אומר לכם שהוא לא השאיר פרטים וביקש בדיקת תיק.

עם איזה ליד תעדיפו לעבוד? כמובן שעם הליד הראשון.

יש לומר שרוב הלידים המיוצרים בשוק נמצאים במרכז הסקלה, ואינם נוטים באופן קיצוני לצד זה או אחר.

אך לעתים תיתקלו בליד הנוטה לכאן או לכאן.

בשוק הביטוח, מה ש”קובע” את מיקומו של הליד לבדיקת תיק הביטוח- על ציר הסקלה- הוא מידת המחויבות שנוצרה אצלו בעת השיווק.

מידת המחויבות, היא אלמנט שסוכני ביטוח רבים מדווחים, כחסרה בלידים שהם עובדים איתם.

אותה מחויבות היא נגזרת ישירה של המשפך השיווקי שאותו ליד לביטוח עובר.

כמובן שלא נחשוף כאן את סודותינו באשר ליצירת לידים לביטוח, אך נפרט במידת האפשר אודות משפכים מתוחכמים.

משפך שיווקי הוא התהליך שעובר הלקוח באינטרנט- לפני שהוא הופך לליד חם.

בתהליך זה קיימות נקודות ציון. כל נקודת ציון מעידה על “התקדמות” של אותו הליד במדד ההירתמות והמחויבות העתידית.

לדוגמא, נקח ציר המכיל את המספרים מ1-עד 10 כמייצגים למידת המחויבות של הליד.

1- הליד לביטוח הכי פחות מחויב.

10- הליד לביטוח הכי מחויב לבדיקת התיק.

במידה ונמיר (נהפוך אותו לליד) את הלקוח בשלב 1- הליד יהיה פחות איכותי.

במידה ונמיר את הלקוח בשלב 5- הליד יהיה יותר איכותי.

באותו אופן, אם נמיר את הליד בשלב 9 או 10- הליד יהיה רותח ויחכה לבדיקת תיק הביטוח באותו אופן שהוא מחכה לאינסטלטור.

בנקודה הזאת המון נופלים. הרבה מנסים להמיר את הליד בשלב מוקדם- כך שלא אפשרו לו להתבשל.

הסיבה לכך שמשווקים נוטים להמיר את הגולש לליד בשלב מוקדם היא- חסכון בעלויות.

ככל שהגולש שלנו יעבור עוד ועוד שלבים במשפך, ההוצאות שלנו גדלות.

במידה וההוצאות שלנו גדלות, המחיר לליד עבור סוכן הביטוח- גדל בהתאם.

כאן נשאלת השאלה- מה עדיף?

האם עדיף לסוכן הביטוח להסתפק באיכות לידים נמוכה ולשלם פחות פר ליד? 

או שמא עדיף לסוכן הביטוח לשלם יותר פר ליד- ולעבוד עם לידים איכותיים יותר?

סוכני ביטוח רבים מספרים שהם מעדיפים לעבוד עם לידים איכותיים יותר, גם אם זה אומר לשלם יותר פר ליד.

הסיבה שהם מעדיפים את האפשרות הזו היא מאחר והיא אינה גוזלת את זמנם.

כסוכני ביטוח, בוודאי יצא לכם לעבוד עם לידים לא איכותיים\קרים- כמה זמן אותה עבודה גזלה מכם?

שיקולי עלות-תועלת חייבים להיכנס למשוואה שלכם, כסוכנים המעוניינים לעבוד ביעילות מקסימלית.

כשאומרים עלות, לאו דווקא מתכוונים רק לעלות כספית, אלא גם לעלות בזמן.

זמן הוא המשאב היקר ביותר בעולם. לא ניתן להגדילו ולא ניתן להשיבו. כמה שעות אתם עובדים ביום? כמה שעות מתוך סך השעות היוו שעות עבודה אפקטיביות?

לידים לביטוח- האסטרטגיות השונות

באם אתם סוכני ביטוח עצמאיים או סוכנות ביטוח מצליחה, ואתם מחפשים להצמיח את הסוכנות-

בוודאי ניסיתם ליצור לידים בעצמיכם.

ישנם סוכני ביטוח רבים שמקימים לעצמם דפי נחיתה- ומקדמים אותם בפלטפורמות השונות (בד”כ גוגל ופייסבוק).

אם אתם מרוצים מאיכות הלידים שאותם דפי הנחיתה מייצרים לכם, קריאת חלק זה אולי תהיה מיותרת עבורכם.

במידה ולא, נסביר מה הסיבה לכך שרוב הסוכנים אינם מרוצים מהעבודה שמגיעה מדפי נחיתה אלה.

בהנחה ובניתם דף נחיתה, שילמתם עבור הקמת דף הנחיתה, שילמתם עבור העיצוב ושילמתם עבור הקמת הקמפיין וניהולו.

כלומר, אפשרות זו מכניסה אתכם להוצאות רבות- שאינן מבטיחות שתהיו מרוצים מהתוצאות.

במידה ותרצו לבצע אופטימיזציה, היא גם עלולה לעלות לכם כספים נוספים.

אם אתם מרוצים מאופן עבודה זו, עדיין אתם סופגים עלויות יחסית יקרות, ומקבלים לידים שעברו משפך של שלב אחד בלבד.

מילות המפתח בגוגל הנוגעות לעולם הביטוח הן יקרות, ולכן כל קליק עולה לכם יחסית ביוקר.

כל כמה קליקים הופכים לליד? או במילים אחרות, מהו אחוז ההמרה?

השלב הבא בחישוב- מהו אחוז ההמרה מליד ללקוח משלם על ביטוח?

כעת,לאחר שיש בידכם את הנתונים הללו- תוכלו לחשב את העלות ללקוח משלם לביטוח. כלומר, כמה עלה לכם בסך הכל להביא לקוח חדש לביטוח, במונחים של כסף, זמן וסיכון.

לידים לביטוח מהווים את הבסיס לעבודה יציבה לאיכותית בדרך אל הגדלת תיק הלקוחות שלכם.

על מנת להגדיל את העמלה המתקבלת על ידי ההיקף וכמובן, עמלת הנפרעים- עליכם לוודא שהלידים מספיק איכותיים.

אנחנו, כאשר אנחנו מייצרים לידים לביטוח לסוכני הביטוח שעובדים איתנו, 

צדים עבורם תיקי ביטוח. המטרה שלנו היא- בנוסף על המחויבות עליה נכתב לעיל, לצוד עבורכם תיקי ביטוח גדולים ושמנים.

סוכני ביטוח רבים שביצעו שיווק באינטרנט נתקלו בתופעה הבאה:

נכנס ליד, הכל נראה טוב, השיחה בטלפון זורמת- ואז כאשר בודקים את תיק הביטוח- רואים שאין ללקוח ביטוחים פרטיים.

מעבר לכך, ישנם לקוחות שקיימים להם ביטוחים מטעם מקום העבודה (קולקטיב)- שגם איתם, כסוכני ביטוח, אין לכם מה לעשות.

איך מוצאים לקוחות עם תיקי ביטוח פרטיים?

זוהי המומחיות שלנו. מעבר ליצירת מחויבות גבוהה אצל הלקוח- אנו יודעים איפה ומתי למצוא את הלקוחות עם התיקים.

יש לנו שיטות, שבאמצעותן אנו מסננים באופן מובהק, את אותם הלקוחות חסרי התיקים\בעלי ביטוחים ממקום העבודה.

המטרה שלנו היא שסוכני הביטוח יעבדו באופן ממוקד- על הבשר האמיתי שהם אוהבים.

אנחנו עובדים על הזמן ומשפרים את הקמפיינים שלנו- על מנת למצוא עבורכם את הלידים האיכותיים ביותר. 

לידים לסוכני ביטוח

שיווק סוכני ביטוח באינטרנט-סוגים רבים של ביטוחים(ולכן,סוגים רבים של לידים)

אצל משווקי הדיגיטל נהוג לכנות את כל אותם הלידים כ- “לידים לביטוח”, אך הגדרה זו היא הגדרה פשטנית, שטחית ולא מקצועית.

יש להבדיל בין סוגי הביטוחים השונים. לידים לביטוח חיים, שונים מלידים לביטוח משכנתא או לביטוח רכב.

לכל ביטוח- יש קהל לקוחות מסוים שמעוניין בו. אותו קהל, מתאפיין בדרך שונה מקהל אחר.

רוב סוכני הביטוח מעדיפים לידים לביטוח בריאות- מהסיבה הפשוטה שהם הרווחיים ביותר עבורם.

ישנם סוכני ביטוח אחרים, שמעדיפים לידים לתחום אחר בביטוח (לדוגמא: ביטוח רכב), ומשם ממשיכים עם הליד לבדיקת ביטוח הבריאות שלו.

שתי הגישות לגיטימיות, וכל סוכן ביטוח- והעדפותיו.

הדבר החשוב שעליו יש לתת דגש- אפיון של כל ביטוח והבדלה בין סוגים שונים של ביטוחים (וסוגים שונים של לידים)

במידה ולא נעשה זאת, זה בדיוק כמו שנקרא למאזדה,פירט,מרצדס, פרארי ולמבורגיני- בשם אחד כולל- “מכונית”.

יש להבדיל בין הסוגים השונים, והתייחס לכל אחד בהתאם.

הליד שמחפש בדיקת תיק ביטוח הבריאות שונה מליד שפג לו תוקף ביטוח הרכב- ומחפש הצעה לביטוח רכב.

לגבי כל אחד מסוגי הלידים, יש לשאול את השאלות הבאות:

איזה ביטוח הליד מחפש?

במה הוא מעוניין? למה הוא מעוניין בזה?

מה הצרכים שלו?

איפה הוא גר?

בן כמה הוא?

מה מצבו המשפחתו?

לאחר שנענה על השאלות הללו, נדע מי הליד שאנחנו מחפשים.

לא ניתן להתחיל בתהליך יצירת לידים- לפני שיודעים מי הליד.

האם הליד צריך להיות מעוניין בבדיקת התיק מסיבה מסוימת? מה עליו לדעת?

כל אלה הם דברים שחקרנו במהלך הניסיון והעבודה שלנו בתחום הביטוח.

לידים לביטוח- מה עליכם לדעת?

בין אם רכשתם לידים בעבר או שלא, ישנם דברים שעליכם לקחת בחשבון לפני תחילת העבודה מול לידים:

מאיפה הלידים מיוצרים?

באינטרנט ישנן מספר פלטפורמות מרכזיות בהן משתמשים המשווקים באינטרנט.

הפלטפורמות כוללות רשתות חברתיות (פייסבוק ואינסטגרם בעיקר), מנועי חיפוש (גוגל) ומערכות נוספות כגון טאבולה ואאוטבריין.

לכל פלטפורמה יתרונות וחסרונות, ואנו לא נפרט את כולם כאן (בלידים לביטוח עסקינן)

אך יש להבין את ההבדלים המהותיים בין הפלטפורמות.

פייסבוק- פרסום בפייסבוק בד”כ נעשה על ידי טופס לידים ברשת החברתית. אותו טופס לידים, שהמשתמש שלנו ימלא, נשלח בלחיצת כפתור.

כלומר- דרך פייסבוק ואינסטגרם, די בלחיצת כפתור על מנת להכניס ליד חדש. המשתמש לא צריך להתאמץ- וייתכן והוא השאיר באותו יום 20 פעמים פרטים במקומות שונים, כך שלא בטוח שהוא יזכור אתכם.

דרך גוגל- מדובר בדפי נחיתה שמתפרסמים למילות מפתח שונות, לדוגמא “בדיקת תיק הביטוח”. עלויות הלידים כאן נחשבות יחסית ליקרות. ישנה תחרות גבוהה בתחום הביטוח, מה שמגביר את עלויות הקליקים ולכן גם את עלויות הלידים.

כתבות תוכן- שיווק של כתבות תוכן שמטרתן לעניין את המשתמשים בבדיקת תיק הביטוח.

חשבו על הפעם הקודמת שרכשתם לידים, וענו על השאלה- מהיכן הלידים יוצרו?

לידים לביטוח- חשיבות הבלעדיות

לידים בלעדיים הם לידים שמועברים רק אליכם. דמיינו לכם מצב שבו לאחר שסגרתם עסקה מול לקוח, מתקשר אליו סוכן אחר- ומעביר את הלקוח אליו.

זהו מצב בלתי אפשרי. יש לוודא שהלידים שאתם קונים הם אך ורק בלעדיים. אנו עובדים אך ורק במודל של בלעדיות.

ישנן חברות שעובדות במודל של לידים מחולקים- כל ליד בודד- מגיע לכמה סוכנים.

אנחנו מתנגדים לעניין זה וחושבים שזה קשה-בלתי אפשרי לייצר עבודה בתור סוכן ביטוח דרך לידים מחולקים.

כמה הליד חם?

מתי הליד השאיר פרטים?

כמה זמן עבר מאז שהליד נחשף לתוכן השיווקי ועד שהשאיר פרטים?

כמה זמן לאחר מכן אתם יוצרים איתו קשר טלפוני?

התשובות לשאלות הללו חיוניות מאד לתהליך העבודה שלכם.

עלינו לספק לכם את הלידים כמה שיותר סמוך למועד כניסתם למערכת, ועליכם ליצור איתם קשר- כמה שיותר מהר.

שיקולים נוספים לסוכני ביטוח:

האם יש לכם מטרות נוספות מלבד לידים?

האם אתם מעוניינים לעשות פרסום ללקוחות הקיימים שלכם?

האם אתם מעוניינים לפרסם מבצע ללקוחות הקיימים?

האם אתם מעוניינים לעורר מודעות בסביבה לקיומה של סוכנות הביטוח שלכם?

האם אתם מעוניינים בהקדמת אתר תדמית לסוכנות הביטוח?

כל אחד הן מטרות שונות, שאנו נוכל לסייע לכם להשיג.

אנחנו מומחים בתחום הביטוח ונדע כיצד לגשת אל הלקוח הנכון- ולהשיג לכם את הליד הנכון.

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

שאלות ותשובות

על האסטרטגיות והתהליכים שהגולש עובר לפני שהופך לליד חם עם כוונת רכישה אמיתית, תוכל לקרוא רבות באתר. הכנס עכשיו

המחיר לליד לביטוח נקבע בהתאם לתהליך שהגולש עובר לפני שמשאיר פרטיו והופך לליד. כנס לאתר על מנת לקרוא על האסטרטגיות השונות והמחירים שבהתאם.

הלידים עוברים טיוב דיגיטלי הכולל הדרכה לקראת השיחה עם סוכן הביטוח.

ישנן שיטות שונות לאספקת הלידים בהתאם לאופי העבודה של סוכנות\סוכן הביטוח. הכנס לאתר וקרא על השיטות.

רוצה להמשיך לקרוא על תהליך ייצור הלידים? עבור לעמוד לידים לעסקים על ידי לחיצה כאן.

או חזור לדף הבית, חברת שיווק דיגיטלי – צמיחה דיגיטלית.

דילוג לתוכן