ייצור לידים באינטרנט

לידים לעסקים להגדלת רווחים משמעותית

ייצור לידים

כל חברה או עסק צריכים לידים לעסקים, על מנת להגדיל את המכירות ולהגדיל משמעותית את אחוז הרווח.

ליד הוא כל אדם אשר מביע עניין בשירות\מוצר מסוים.

בעבר,  פרסום מפה לאוזן, פרסום במקומונים, פרסום במגזינים, פרסום בעלונים ושיטות כמו חבר מביא חבר עבדו מצוין ועזרו לבעלי העסקים להגדיל את המכירות משמעותית.

אך כיום, בעידן שכולם נמצאים באינטרנט וגולשים בו מסביב לשעון – הפך האינטרנט לכלי היעיל ביותר לייצור לידים עבור בעלי עסקים.

במאמר הבא נרחיב על ערוצי הפרסום המומלצים לייצור לידים באינטרנט נכון להיום.

ערוצי ייצור הלידים המומלצים ביותר

ייצור לידים על ידי פרסום ממומן בגוגל

אחד מערוצי ייצור הלידים הנפוצים ביותר בעולם. פרסום ממומן בגוגל זאת דרך מעולה להגיע ללקוחות בשלבים מתקדמים של המשפך השיווקי, כלומר- כאשר הם מוכנים לרכישה, ורק צריך לבלוט בעיניהם מספיק על מנת שיחליטו לשים את כספם אצלכם, לדוגמה:

ניתן לפרסם דף נחיתה עבור עורך דין בחיפה, שיופיע בגוגל כשיחפשו את מילות המפתח “עורך דין בחיפה טלפון” וכך, נוכל להבטיח שמי שילחץ על המודעה הוא בהכרח גולש עם כוונה אמיתית לבצע שיחה לעורך דין בחיפה.

כיוון שגוגל הוא ערוץ ראשי לייצור לידים עבור המון עסקים וחברות בארץ ובעולם, התחרות בתחומים רבים גבוהה מאוד, מה שמשפיע על העלות לקליק ומעלה אותה משמעותית. דוגמה לתחומים תחרותיים במיוחד- עורכי דין, אינסטלטורים, ביטוח ונדל”ן.

יחד עם זאת, מומחים יוכלו למצוא מילות מפתח עם עלויות נוחות לייצור לידים ולהשיג החזר השקעה גבוהה במיוחד עבור החברה\העסק.

ייצור לידים על ידי פרסום בפייסבוק

ייצור לידים  על ידי פרסום בפייסבוק מתאים לכל עסק, אך היתרון הבולט שבו, הוא היכולת לטרגט גולשים לפי גיל, מין, מצב משפחתי, עיר מגורים, תחומי עיניין ועוד.

אפשרויות טרגוט אלו שמות את פייסבוק במקום הראשון במדד הטרגוט מול ערוצי הפרסום האחרים.

יתרון נוסף לפייסבוק הוא- במידה ומומחה ינהל את הקמפיינים בפייסבוק, העלות לליד כמעט תמיד תהיה נמוכה משמעותית מהעלות לליד בגוגל או בפרסום בכתבות תוכן. במידה ומנהל הקמפיינים מספיק מקצועי ושולט באפשרויות הפילוח של פייסבוק – צפויה הצלחה רבה, שמשמעותה – תהליך ייצור לידים מוצלח המכניס עשרות לידים חדשים מדי יום לחברה\עסק.

למרות יתרונות בולטים אלו, חשוב לשים להבדל בין הגולשים בפייסבוק לגולשים בגוגל. חשוב מאוד להכיר את הגולשים ולהבין את “אופי הגלישה” שלהם על מנת להצליח בתהליך ייצור לידים. בפייסבוק, הגולשים נכנסים על מנת לצפות בתמונות של חברים שלהם, לקרוא פוסטים בקבוצות שהם אוהבים ולשמור על קשר עם חברים רחוקים. המודעות בפייסבוק משתלבות עם התוכן שמשתמשי הפייסבוק רגילים אליו, לכן – יש לדבר אליהם בשפתם ולהעביר את המסרים הנכונים על מנת לגרום להם לייצר עיניין.

יש הבדל משמעותי בין גולש שחיפש בגוגל מוצר\שירות מסוים לבין אדם אחר שגולש בפייסבוק להנאתו ומופיעות לו פרסומות כאלה ואחרות על הפיד\סטורי – חשוב להבין זאת.

ייצור לידים על ידי קידום אתרים בגוגל (SEO)

קידום אתרים בגוגל (SEO), הוא הערוץ המשתלם ביותר לטווח הרחוק, חברות ועסקים שירצו להשקיע בשיווק שלהם באינטרנט, יוכלו להקים אתר, להשקיע בו ולקדם אותו אורגנית, כך שיופיע בגוגל בתוצאות החיפוש בצורה טבעית.

היתרון בלהופיע בגוגל בצורה טבעית הוא שאין צורך לשלם על הקליקים וכל התנועה לאתר מגיעה בחינם, כלומר הלידים מגיעים בחינם.

זה נשמע טוב מדי, הלידים לא באמת מגיעים בחינם, מאחורי ה-“חינם” הזה עומדים מאות שעות של עבודת מאחורי הקלעים על האתר, כתיבת מאמרים, בניית מערך קישורים ועוד(ניתן לקרוא בהרחבה בעמוד קידום אתרים בגוגל).

עבודת מאחורי הקלעים הזאת נקראת – קידום אתרים אורגני בגוגל(SEO), לרוב – עד שמתחילים לקבל לידים לוקח זמן(מספר חודשים) ולכן כשבוחרים לקדם אתר אורגני חשוב לקחת זאת בחשבון.

לסיכום,

אם החברה\העסק מעוניינים להשקיע באתר ולמצב אותו במיקום גבוה בגוגל, קידום אתרים אורגני, זאת הדרך היעילה ביותר להתחיל לקבל לידים ולהתחיל לסגור יותר עסקאות.

ייצור לידים על ידי פרסום כתבות מבוססות תוכן

פרסום ב- Taboola ו- Outbrain, זאת דרך מעולה לגעת בקהל גולשים ענק ולהכניס עוד לידים לחברה או לעסק. כשגולש מסויים לא נמצא בגוגל, או בפייסבוק הוא כנראה גולש באחד מהאתרים המובילים בארץ, לדוגמה- Ynet, Calcalist,TheMarker,Mako,Walla וכן אתרי חדשות נוספים, אתרי תוכן, אתרי מתכונים ועוד.

דרך מערכות הפרסום Outbrain ו- Taboola ניתן לכתוב כתבת תוכן שיווקית שמופיעה כהצעה לקריאה בסוף כתבה מקורית של האתר.

המטרה של כתבות אלה, זה להגיע לקהל גולשים נוסף, גולשים שבתחילה יקראו על התוכן שלכם שייצר בהם עניין, ובהמרה יהפכו ללידים חמים לחברה\לעסק שלכם.

תהליך ייצור לידים על ידי כתבות תוכן זאת אפשרות מעולה למגוון רחב של בעלי עסקים וחברות, כיוון שקהל הגולשים הוא מגוון מאוד וכל בעל עסק יוכל למצוא את הלקוחות הפוטנציאליים הבאים שלו באתרים אלו. ניתן לקרוא עוד על תהליך ייצור לידים בכתבות תוכן בעמוד שיווק מבוסס תוכן.

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    לחץ למעבר לדף הבית – צמיחה דיגיטלית.

    דילוג לתוכן