חברת לידים

בעלי עסקים וחברות כבר מזמן הבינו שכדאי להגדיל את תקציבי הפרסום של העסק בדיגיטל, אך לפעמים, למרות התוצאות המתקבלות, זה לא מספיק.

לעתים, הלידים לא מספיק איכותיים, לפעמים אין כמויות מספיק גדולות של לידים נכנסים ובפעמים אחרות, פשוט תרצו להגדיל כמויות של לידים ובכך ישירות להשפיע על הרווחיות של העסק שלכם.

אנו בחברת לידים – צמיחה דיגיטלית, מומחים בייצור לידים לכל התעשיות, כך שנוכל לייצר עבורכם לידים חמים ותוכלו להגדיל את המכירות בחברה\עסק באופן מיידי. אנו שמים דגש על:

– ייצור לידים בכמות מקסימלית

– מסרים שיווקיים המוודאים שהליד בעל כוונת רכישה אמיתית

– התאמת הלידים לאופי העבודה של העסק\חברה שלך

– עלויות ייצור זולות ככל הניתן

לפני שתבחר עם איזה חברת לידים תרצה לעבוד, אנו ממליצים לך לקרוא את המאמר הבא, בוא נפרט לך במדויק מהן הנקודות החשובות ביותר שעליך לבדוק ולוודא התאמה לעסק שלך, לפני תחילת עבודה עם חברת לידים.

ניתן לקרוא בהרחבה על תהליכי ייצור הלידים לעסקים שלנו על ידי מעבר לעמוד לידים לעסקים.

מה הכי חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברת לידים?

ניסיון ומקצועיות של חברת לידים

הדבר החשוב ביותר לבדוק לפני תחילת עבודה עם חברת לידים הוא הניסיון והמקצועיות שיש לצוות הקמפיינרים בחברת הלידים.

קיימים היום בשוק הרבה משרדי פרסום חובבניים, של בחורים צעירים שרק סיימו קורס שיווקי כולשהוא ובכוונתם לטרוף את עולם הדיגיטל.

חשוב להבין שרעב, מוטיבציה ואפילו רצון להשקיע אינם המדדים המשפיעים ביותר לבחירת חברת לידים, אלא – האם לחברת הלידים יש ניסיון בייצור לידים בכמויות גדולות? האם חברת הלידים מסוגלת לייצר לידים איכותיים שמהם החברה שלך תצליח לסגור הרבה עסקאות בעתיד? האם חברת הלידים שולטת בכל ערוצי השיווק ותוכל לייצר עבורך את הלידים החמים ביותר?

אנו בצמיחה דיגיטלית בעלי ניסיון רב בייצור לידים לביטוח, לידים להשקעות, לידים למוקד מכירות, לידים להשכרת רכב ועוד.(לרשימת התחומים המלאה, לחץ כאן).

אחוז סגירה, אחוז הכחשה

בין המדדים הקריטיים ביותר לבחירת חברת לידים, נמצאים אחוז הסגירה ואחוז ההכחשה.

חברת לידים איכותית, תתגאה בתוצאות הקמפיינים שלה ותציג אותם ללקוחות המתעניינים בקבלת שירות- כהוכחה לתוצאות שמציגה חברת הלידים עבור לקוחותיה- שחור על גבי לבן.

כדאי לבדוק שאחוזי הסגירה של בעלי העסקים מן הקמפיינים הם גבוהים, דבר שמעיד ישירות על אופי הפרסומים שחברת הלידים מנהלת עבורך באינטרנט.

יחד עם זאת, חשוב לדעת, שבכל קמפיין אינטרנטי יש אחוז מסויים של לקוחות- "מכחישי פנייה", אותם לקוחות מסיבה של שהיא מכחישים שהשאירו פרטים ואינם מעוניינים להמשיף לשתף פעולה עם בעל העסק, במעמד השיחה הראשונה.

חברת לידים איכותית, תדע לייצר לידים כך שאחוז מכחישי הפנייה יהיה נמוך ככל הניתן.

אנו בצמיחה דיגיטלית, מומחים בייצור לידים בעלי אחוזי סגירה גבוהים מהממוצע ואחוזי הכחשה נמוכים משמעותית מהממוצע.

ייצור לידים באונליין ושליחה מיידית

ישנן חברות לידים רבות ומגוונות, מה שגורם לכך שקיימות אין ספור שיטות לייצור ואספקת לידים.

אנו לא ממליצים לעבוד בכלל, עם חברת לידים שלא מייצרת את הלידים באונליין וברגע שליד נכנס – מעבירה אותו ישירות אליך.

ישנן חברות לידים המחזיקות מאגרי מידע עצומים של לקוחות עבר בתחומים שונים, ולכן כשתתעניינו בלידים דרכם, תקבלו לידים ישנים שנכנסו בעבר, לידים שרוב הסיכויים שכבר דיבר איתם עסק או שניים, או בקיצור- לידים לא איכותיים שבסופו של דבר לא יניבו החזר על השקעה גבוהה ויבזבזו לכם את הזמן.

אנו חד משמעית, ממליצים לעבוד עם חברות לידים המייצרות באונליין את הלידים ומעבירים אליך את הליד במיידית ברגע שנכנס על מנת שתיצור איתו קשר בהקדם.

שיווק רב ערוצי

חשוב מאוד לוודא שחברת הלידים שאתם עובדים איתה, שולטת בכל ערוצי השיווק הפופולריים או לפחות בערוצים הבאים:

גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב,טאבולה,אווטבריין,לינקדין,דיוור במייל וב- SMS.

חברת לידים, שצוות הקמפיינרים שלה לא מתמקצע בכל ערוצי השיווק – לא תחזיק מעמד לאורך זמן ולא תצליח לייצר לידים בצורה יציבה ובכמות מספקת, כיוון ששיווק דיגיטלי, הוא תחום דינמי מאוד וישנם הרבה גורמים שמשתנים ולכן יש צורך להכיר את כל הפלטפורמות כדי להיות ערוכים לכל שיטת ייצור לידים שהנסיבות יובילו אותנו אליה.

ייצור לידים בכמויות המתאימות לאופי העסק

חברת לידים ששולטת בכל ערוצי השיווק, תוכל להבטיח טווח ייצור לידים גבוה משמעותית מחברות לידים שלא מומחיות בכל ערוצי הפרסום הקיימים.

לדוגמה:

אם הלידים המיוצרים מגוגל, לא מספיקים לבעל העסק, נוכל לפנות לפייסבוק על מנת להגדיל כמויות. אם בעל העסק ירצה פעם נוספת להגדיל את כמויות הלידים לעסק, נוכל לבחור בפלטפורמה נוספת המתאימה לפרסום העסק ולהגדיל את סך ייצור הלידים.

בנוסף לשיווק רב ערוצי, חשוב שצוות חברת הלידים יכיל אנליסטים מחוננים, כאלה שיודעים לנתח נתונים ולשפר את תוצאות הקמפיינים בעקבותיהם.  שיפור תוצאות הקמפיינים כנראה יוביל להגדלת "נתח החשיפה" מהקפיינים, כך שבצורה ישירה כמות הלידים תגדל.

מחקר שיווקי מקצועי ובניית משפכים שיווקיים

חברת לידים שלא תשתמש במושגים- מחקר צרכנים, מחקר שוק מקדים ותכנון אסטרטגיה – כנראה לא חברת לידים שהיינו ממליצים לכם לעבוד מולה.

מעבר לידע בניהול קמפיינים ושליטה במערכות השיווק, חברת הלידים צריכה להשקיע זמן ומאמץ רב במחקר מעמיק ותכנון קדימה.

המחקר המעמיק, יגלה לצוות העובדים נתונים חדשים שלא ידעו על תחום הפעילות הרצוי, מה שיעזור להם לתכנן את האסטרטגיה להמשך וליצור משפכים שיווקיים.

אנו בצמיחה דיגיטלית, מאמינים במודל ה- AIDA, לפיו:

הגולש צריך לעבור 4 שלבים עד שהופך ללקוח פוטנציאלי, השלבים הם:

1. Awerness– מודעות, הגולש נחשף למודעה שלנו בפעם הראשונה\הגולש החליט שעליו למצוא פתרון אחר מבוקשו באינטרנט.

2. interest– עניין, הגולש הראה פעילות מסוימת בפרסומים שלנו.

3. desire – תשוקה, הגולש מראה תשוקה ורצון במוצר\שירות שלנו ולכן ממשיך לבצע "מעורבות" עם הפרסומים שלנו.

4. Action– פעולה, קיבלנו תוצאה- הגולש השאיר פרטים, רכש או נרשם לאתר.

אנו יודעים לנהל קמפיינים בכל ערוצי השיווק במקביל, כך שהגולש יעבור משלב לשלב במשפך, ובמידה והתעלם מהמודעה שלנו -היא תמשיך לרדוף אחריו עד שישלים את המשפך השיווקי ויבצע פעולה.

אנו מאמינים במודל AIDA ועובדים לפיו, אך חשוב לציין שנתקלנו בהרבה מקרים שגולשים מסוימים עוברים את כל המשפך השיווקי באינטרקציה אחת עם הפרסום שלנו, דבר שיכול להעיד על כך שהפרסום איכותי ועשה את העבודה בצורה יעילה ומהירה ממה שציפינו.

בלעדיות מובטחת

רובם המוחלט של בעלי העסקים והחברות יעדיפו שהלידים שמיוצרים עבורם – ישלחו עבורם בלבד ולא לעסקים דומים היכולים לסגור גם כן עסקאות עם הלידים הללו.

חשוב מאוד לוודא שחברת הלידים שבחרתם לעבוד איתה, עובדת במודל של לידים בלעדיים בלבד. אחרת, בזמן העבודה על הלידים תשמעו התנגדויות רבות של- "דיברו איתי כבר", "סגרתי במקום אחר כבר" – התנגדויות אלו עלולות לקרות בלידים שאינם בלעדיים.

אנו בצמיחה דיגיטלית, עובדים אך ורק לפי מודל לידים בלעדיים ומעבירים את הלידים לגורם 1 בלבד.

מחירים מינימליים לתפוקה מקסימלית

אחד הגורמים החשובים ביותר, העלות שתשלמו עבור ליד.

כדאי לשים לב, שברכישת לידים לא אמור להיות תשלום מצידכם על עלויות הקמה, תכנון, בניית דפי נחיתה, אלא התשלום אמור להיות אך ורק על הלידים המתקבלים.

כך תוכלו להבטיח לעצמכם שאתם משלמים רק בעבור תוצאות, תוצאות שיהפכו ללקוחות משלמים.

הסעיף הזה, של מחירי הלידים לא במקרה אחרון ברשימה, חברת לידים שתבצע בצורה מקצועית את כל הסעיפים הרשומים לעיל, בהכרח תוכל למכור לך לידים במחירים טובין יותר ותחרותיים יותר.

זאת כיוון, שעלויות הייצור שלה נמוכות יותר וכך היא תוכל להרשות לעצמה למכור לך את הלידים במחיר שישתלם לך במיוחד.

החשיבות בהוזלת מחירי הלידים היא משמעותית, כיוון שהיא משפיעה על החזר ההשקעה שלך על הלידים באופן ישיר.

רוצה להתחיל לצמוח?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

לחץ למעבר לשיווקיפדיה, בה תוכל להמשיך לקרוא ולהחכים על שיווק באינטרנט לעסקים.

לחץ למעבר לדף הבית – צמיחה דיגיטלית.

דילוג לתוכן